Sitat R.E.:Haha.. tenkte meg når jeg leste første innlegget at det var mange av dere jibbere som kom til tenne på alle plugger her.. For min del må jeg si at jeg ser fint ironien i dette :wink Er jo bare til å lese første linjen i innlegget.. Selv havner vel sikkert innenfor samme kategori som "bare Stian", dog en litt yngre utgave.. Jeg har ingenting mot jibbere, heller ikke litt baggy klær. Ser helt klart fordelen med litt store klær, sikkert mye mer behagelig, og litt mer bevegelig enn en kondomdress fra Arcteryx, men det får være grenser.. Treffer på endel jibbere i heisen, og det er faktisk helt latterlig hvordan noenkler seg.. En bukse som praktisk talt henger nede på knærne, en jakke som er lenger enn mors kåpe, en t-skjorte under som er enda lenger enn det igjen, toppet med en treningsvest som hadde passet den største av de store på et svett bedriftidrettslag. Hjelmen sitter høyt oppe over en altfor stor lue.. Glippet mellom hjelmen og brillene bikker fort 20 cm.. "lurer på hva den fyren kan dra" tenker jeg idet han drar en 180 på den minste bigjumpen i parken.. Er det rart vi ler!? LOLROFLMAO.. Sikkert mange gode jibbere med altfor baggy klær også, men de kan hvertfall dra på, så da havner respekten litt høyere.. Fokuser litt mer på skills og litt mindre på et utseende som ser latterlig ut for alle andre..
må si meg litt enig i hva R.E sier her. men husk, det finnes jo posere, som bare kjører for å se bra ut uten og kunne ta en eneste fett tricks.jeg for min del, elsker en baggy jakke og bukse, men en lang tees under og lue med hjelm over og bandana, jeg synes det er tøft, men så tørr jeg å dra på og da, så jeg ikke bare ser dum ut.