Hei Stian, jeg skjønner at du har et dårlig forhold til jibbing, jeg er jibber selv og jibber ikke fordi alle syntes det er "kult", det er gøy. Du sier også at jibbere ikke har ordentlige skiferdigheter, nei det har du selvfølgelig ikke, Jon Olsson har bare kjørt utfor før.

Jeg leste et nesten likt innlegg i si D i aftenposten kultur forleden, det var det en fyr som sa at han syntes fol burde begynne å slutte å spill "dårlig musikk" som trance og hip hop og ta litt hard rock i stedet, er du broren hans eller? ALLE har FORSKJELLIG smak. Så fortsetter vi, sagger egentlig alle jibbere? Jeg er litt Jon Olsson type jeg sagger ikke med buksa under rumpa, men det er det jo noen som gjør fordi de liker det, har du et problem med det? Jeg er dritt lei av folk som klager på andres stil osv.

Og grunnen til at folk hopper av i heisen er kanksje fordi delik parken best. Det er dems mening, jeg liker også og ta heisen helt opp for å kjøre litt og ikke bare hoppe og raile, men det er jo MIN mening.

Og grunnen til at det er gøy i jibbe er fordi man tester både fartsferdigheter og hopp ferdigheter, man kan ikke bare stå med armene ut i været når man skal hoppe, da får man forliten fart, og man må jo kunne poppe opp av hoppet. Det er jo også gøy å teste ut skillsa sine i akrobatikk.

Og hvis du ikke har sett en eneste jente som jibber tror jeg du har vært der det er ulovlig for jenter og jibbe, for jeg seg jenter som jibber hele tiden når jeg er i skianlegg.

Tilbake til toppen, du sier vi tryner så fælt, vi gjør ikke det i konkurranser, vi trener da tester man ut nye ting, kanksje man ikke klarer det, så man tryner.

Du sier vi ikke kan noen ting, les dette helt til du har skjønt at JIBBERE kan noen ting.

Håper du har skjønt det jeg har fortalt deg, og at du skifter syn på jibbere nå.

Snowmaster (som er jibber)