Sitat Bare Stian:Dere hopper av heisen etter 3-4 master for å komme rett inn i "park" området. Er dette skikjøring?360 rodeo backflip....eller whatnot, ser unektelig kult ut, men kan dere stå på ski?Er det gøy å jibbe? Prøv å overtal meg.....Har overhodet ikke sett en eneste jente som "jibber".....er de ekskludert? Er dere litt som guttespeideren?Tada
Haha.. Jeg må si meg enig med kleskoden, men det irreterer meg ikke på langt nær like mye som deg..
Uansett så kommer du med en del usaklige synspunkter.. Greit du skal få ha dine egne meninger, men hvorfor lage en så usaklig trå av det?
"Når dør jibbing ut?"... Finnes et ganske greit svar på det, men da har også frikjørerene lite å finne på, det er nemlig ikke snø igjen i verden!
Jeg skal ikke prøve å overtale deg om at jibbing er gøy, og det at du heller ikke har sett jenter som jibber..Park i Norge? Se på MegaPark da eks.. (står om det på forsiden!) Jeg vil nesten tro at du aldri har prøvd å bevege deg mot et hopp engang, da hadde du vel sett jenter kansje, opplevd det som gøy og sett parkene som befinner seg i Norge.
Ser du er 30 år og vil "lære deg å gå på langrenn" på profilen din.. Så spør du om jeg kan stå på ski? Er sikker på jeg skulle kjørt ganske greit fra deg uten å anstrenge meg. Som så i vinter, da jeg traff en gjeng 30-40 år gamle "frikjørere" fra østlandet som ikke turte å bli med ned baksiden av valluga (st. anton).. Er du en en forums-frikjører eller kan du stå på ski?
(Denne tråden kommer nok til å få sykt mange innlegg, 100 kansje?.. er nok flere enn meg som ikke klarer la være å svare :P )