Sitat Steffen...:litt uenig... Skivalg er indivuduelt. Om PK Hunder kjører på et par betyr ikke dette at det er de beste for deg...De kan være drit stive, noe som kan være digg når du går 40m på en kicker, som PK til tider gjør. Kanskje DU skal leike deg i parken og hoppe på hopp som er atskillig mindre, da er kanskje ikke disse skia noe for deg. Det beste er å prøve skia selv eller leste tester som er objektive og ikke "K2 Extreme er drit digge, finger flexa dem i butikken!!!" så jeg støtter Hodlekve der. Men jeg har K2 PE, de er gode syntes JEG, litt stive hvis du bare skal leike, men ellers gode allround egenskaper...Lykke til med valget!

Det kan man si om alle ski, jeg kjører personlig fischer rui og de er litt tunge, hopper ikke altfor mye så de er digg med tunge ski noen ganger, det er ikke sikkert de er perfekte for deg steffen, men god nok for meg, alle ski er gode til en fyr, du har rett, men sander har jo ikke sagt noe hvordan man skal bruke dem, pk kjører slopestyle, der har de rails og ikke de største hoppene alltid, så de er nok litt lekne.