Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
bli rik
#97442 18/12/2008 3:44 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

er keen på å bli rik.... hvilken utdanning bør jeg satse på`? Er noen av dere i banking/finansbransjen?

Re: bli rik
darealjibber... #97443 18/12/2008 3:54 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Det er faktisk ikke så vanskelig og bli rik, det krever i grunn ikke noe annet enn veldig mye jobb. Spørsmålet du bør stille deg er om du er villig til og mer eller mindre gi opp alt annet i livet ditt, for og deretter jobbe 60-90 timer i uka. Og når du endelig har en liten ferie, svi av 15000 per champangeflaske fordi du må bruke tonnevis med penger på den lille ferien du har.

Ikke verdt det for min skyld..

Men utenom de klassiske "bli rik" jobbene. Så har du ting som lege, tannlege og ikke minst bedøvelsesspesialist som betaler seg ekstremt godt. Samt at når sykehusene trenger en ekstra lege, leier de deg lett inn til 60-100000 kroner i uka som konsulent.

darealjibber... #97444 18/12/2008 12:42 PM
Entusiast
Entusiast

Ta over pappas bedrift!!!de som stiller seg spørsmålet om de vil bli rike, ha en dritt jobb og ikke ha noe liv... ja da, de blir kanskje rike...eller du kan ha en jobb du trives i, tjene greit og kunne kjøre ski i helgene!!! velg selv...personlig ville jeg nok anbefale luksus hore eller noe... passer bra

Aksjer
darealjibber... #97445 18/12/2008 3:59 PM
Entusiast
Entusiast

Sats på aksjer:grin da har du jo mulighet for å håve inn amnge tusen kr dagen. eller tape da selfølgelig.

darealjibber... #97446 18/12/2008 4:08 PM
mik Offline
Fersking
Fersking

Fett innlegg ass, har lurt på dette selv. Fasit: Ta en bachelor på BI. Søk jobb som daytrader i London eller på Wallstreet (= tette kurtasjer).

Før du rekker å si 'Gordon Gekko' ruller cashen inn på konto.

darealjibber... #97447 18/12/2008 8:31 PM
Fersking
Fersking

Sitat mik:Fett innlegg ass, har lurt på dette selv. Fasit: Ta en bachelor på BI. Søk jobb som daytrader i London eller på Wallstreet (= tette kurtasjer). Før du rekker å si 'Gordon Gekko' ruller cashen inn på konto.

Eller så hopper du fra en skyskraper fordi finansverdenen kræsjer igjen. Tror kanskje ikke finans er greia om dagen...

Olje platform?
darealjibber... #97448 18/12/2008 8:37 PM
Fersking
Fersking

Hva med å bli brønn borer eller no sånt?

Hvor gammel er du?

Hvis du går på ung skole, begynn på mekk/elektro elns. Da kommer man kjapt ut i jobb. Og man tjener også ganske bra.

darealjibber... #97449 19/12/2008 12:01 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

For det første: ikke hør på "toth". Det er ikke bare og jobbe "ræven" av seg så tjener du mye. Eksempelvis:- Jobber du på rimi, er tømrer eller sykepleier kan du jobbe så mye du vil, du blir ikke rik! Det ekke her de rike gutta leker. (Unntaket er f.eks. rørlegger'n som har begynt å leke seg i eiendomsbransjen og tjener stort på det, men da er han ikke per definisjon rørlegger lengre.)- Brønnborer (ja det skrives i ett ord, nek) er en lettvint vei til ok penger. Lite studier og innsats for å bli ferdig utdannet sammenlignet med f.eks sivilingeniør. Det er en kjapp vei til det øvre sjiktet av harry gutta, men det er også alt. Disse gutta har knapt hatt lønnsutvikling siden 1990!. Glem dem.-"mik" har et godt forslag, men gjerne ta den et skritt lengre og skaff deg en mastergrad. Så kan du i tilegg ha gleden av og le av småpojkene med sin lille bachelor. Kom deg ut i næringsslivet, skaff deg erfaring fra en investeringsbank, forvalt formuen til en eller flere rikinger, gjør du det bra lukter det gode penger. - Et annet eks er og starte opp en bedrift, gjerne med andre og helst etter noen år med erfaring i jobb. Belag deg på mye jobbing, spesielt fram til du er 35. De streetsmarte gutta klarer det innen fylte 30. Du er jo som kjent en meget flink aksjespekulant, og du mister som ikke tror på finansmarkedet; det er altid penger og tjene! Og en gang må markedet opp, hva tror du dagens aksjer vil være verd da?

KOS FRA MEG TIL DERE(Og ikke blir fornærmet tømrere, rørleggere, brønnarbeidere osv. Jeg respekterer arbeidet deres men noen av oss har litt høyere mål enn å bo i samma hølet hele livvet:) Opplev noe annet enn Norge a gutta!)KJØSS

darealjibber... #97450 19/12/2008 12:38 AM
Entusiast
Entusiast

Kommer langt med øko ja, men det er kjeeeedeeeeeeliiiiig!

Finansanalyse, skatter og avgifter inn og ut, import/eksportlover etc. Blueargh! :wink

Har mer lyst å bli rik på tid nå.

darealjibber... #97451 19/12/2008 12:41 AM
Entusiast
Entusiast

Og bokføring... Tor og Odin hjelpe meg!

.....
darealjibber... #97452 19/12/2008 12:43 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

studerer økonomi så hold kjeft a. økonomi er lett det feteste studiet. På hvilket studie tror du btw det er flest pene jenter?? på NHH eller urtestudier på random høyskole??? og i hvilken bransje tror du da det gjelder for det samme?

lol

darealjibber... #97453 19/12/2008 12:46 AM
Fersking
Fersking

Ambulansearbeider. 2 døgn på vakt i uka, 5 dager til ski og morro, evt ekstrajobb, 400k i året + evt annet arbeid, pluss at man faktisk gjør noe som er nyttig.

Det er livet. Glem kontor og copy-paste. :wink

hahahaha
darealjibber... #97454 19/12/2008 12:50 AM
Avhengig
Avhengig

Er så mye bra og relevante tråder her inne på forumet!

er selv tømrer nei det er ikke noe bra betalt jobb,men man kan jobbe svart da er det muligheter...Hvorfor sitte masse år på skole benken for så å sitte på et kontor for å bli rik og bare kunne kose deg i ferier og helger??

Som tømrer har jeg ikke jobbet annet en sommer og høst de siste 4 årene bare crusa og lekt meg på ski hele vinteren...Kommet meg rundt ikke vært i norge så ikke tro at man må bo på samme sted hele livet slev om man velger en raskere vei til utdannelse...Har ingen krav om å måtte leve fett,men tro meg mine kompiser som sitter å studerer ræva av seg mens jeg leker meg rundt i liver på ski hele vinteren DE er bittre på at de ikke gjorde som meg de!!

Veien til lykke er ikke via penger med gleden man får ved å leke seg på fjellet!! laugh

Men vær så snill og hold dere til skole og kontorer så kan vi dedikerte kose oss ute i snøen alene hele vinteren!!!

darealjibber... #97455 19/12/2008 12:59 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

beklager å måtte krashe denne tråden, og å være en smule off-topic ved å blande inn snørapporter: :wink

OLE-KR: Stemmer værrapporten din tidligere i dag? Er det virkelig så håpløst der oppe nå, eller drar du bare noen gode gammeldagse ego-skrøner? Kommer det ikke som snø i høyden heller? Og hva sier los locals om været frem mot tirsdag?

HOi!
darealjibber... #97456 19/12/2008 1:07 AM
Avhengig
Avhengig

Liker at du tar den off topic!! :P

Er nok ikke noe dårlig triks denne gangen...er ute av stand til å kjøre på ski de neste ukene så for min del kan alle i hele norge komme å kjøre allt som finnes av snø,men fakta er faktisk at i går var det fantastisk og når vi våknet i dag var det +3 og snø.

Er meldt kaldere og muligheter for snø fra i morgen(idag) men er vist en storm på vei inn så tror ikke noe før jeg ser det!

Ble faktisk så bitter i dag at jeg pakket baggen å dro hjem på tidlig jule ferie i dag!! Så ja det er fakta at det var totalt trash der oppe i dag! Om det blir kaldt og ikke kommer noe snø blir det bare is og kaos! Om man skal opp så vær obs på at fra Robru og oppover mot hemsedal er det livsfarlig glatt!! Fra hemsedal og ned mot golf banen var det bra men derifra og ned til robru var det sykt glatt! Holdt på å dra av veien selv i en sving borti der og det selv med helt nye pigg dekk og ikke spesielt stor fart heller.

sånn da er du oppdatert hvertfall!!

darealjibber... #97457 19/12/2008 1:25 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

hmm, stusselige greier... får klø meg litt i hodet i løpet av dagen da, bruker å bli klok av det!

men, takk skarru ha for updates!!

tilbake til topic: For å bli stinn av cash må du seff gamble alt du eier og har, på Lotto! Men du har rett, man må ut i verden skal det bli sving på valsen: drit i nissene som til stadighet slipper Jokeren fri oppi dalom ved Mjøsa, du må nedover i Kontinentet og kjøpe deg opp på EuroMillion! Da begynner vi å snakke noen 100-talls mill ?! Jeg sier ikke en gang lykke til- jeg stoler på dine ferdigheter!

darealjibber... #97458 19/12/2008 2:42 AM
Entusiast
Entusiast

Det er noe som heter vidreutdannelse innen yrkesfag også... btw. du sitter kveld etter kveld med lekser og rapporter som skal inn... jeg kan komme fyllesjuk på jobb om jeg vil, så lenge det ikke går altfor mye utover arbeidet...

men ha det moro med studier!!!som Ole-Kr sier: peng er bare noe man trenger på afterskien hvis du er grise stygg...

darealjibber... #97459 19/12/2008 8:12 AM
Fersking
Fersking

Til dere tømrere som mener at dere har en bra jobb fordi dere kan leke dere på vinteren: Når dere blir 40, ka skal dere gjøre da? Dere kommer aldri til å jibbe eller ha stor interesse for ski da. Så tenk over det.

darealjibber... #97460 19/12/2008 8:26 AM
Entusiast
Entusiast

Darealjibber: for å bli rik må du være smart. Men du skjønte vel kanskje ikke hva jeg holder på med...? :wink

darealjibber... #97461 19/12/2008 9:19 AM
Medlem
Medlem

" Dere kommer aldri til å jibbe eller ha stor interesse for ski da. Så tenk over det."

Øh, ok, når gir denne interresen seg da? Siden er jeg 32 bør jeg vite dette, så jeg ikke kjøper noe nytt RETT FØR gleden over ski forlater den gamle kroppen min. Det er nok rett så mange over førti som bryr seg om skikjøring, og fler vil det bli. Om vi sammenligner oss med land som har hatt en breddekultur for alpinsport mer enn de siste tyve-tredve årene slik som her i Norge, så ser man at interessen ikke blir borte fordi man har bursdag nummer førti.

Når det kommer til å bli rik, hva vil du være rik på? Tid, penger eller litt av begge. Dette bør du tenke over. Det er selvsagt ikke dumt å ha nok penger til alpetur, nye ski, middag på restaurant og samtidig kunne kjøpe en ny vaskemaskin om den gamle ryker, men om man du vil bli RIK som i SUV og hytte på Kvitfjell, da må du gå på akkord med en del ting i livet ditt. Er mye i Kvitfjell, og der er det mye penger og jævlig mye rikfolk som ser ut til å ha det begredelig. Jeg tror ikke at du finner ett eneste rikt menneske som på dødsleiet ønsker at de skulle jobbet enda mer og tjent enda mer penger. Det er ikke dermed sagt man skal bli totalt hippie og bo i gamme og drikke urtete, men det er jo en mellomting her i verden. Nå må hippien i meg få minne dere på at vi er rike hele gjengen her inne.

darealjibber... #97462 19/12/2008 9:34 AM
Avhengig
Avhengig

Sitat Jacob.S:Til dere tømrere som mener at dere har en bra jobb fordi dere kan leke dere på vinteren: Når dere blir 40, ka skal dere gjøre da? Dere kommer aldri til å jibbe eller ha stor interesse for ski da. Så tenk over det.

Så vidt jeg vet mister man ikke akuratt lysten til å stå på ski og leke seg på fjellet når man blir 40 år... se på bruker ANIMAL her inne feks....han er godt over 40 og har det fortsatt morsomt på ski! Iløpet av mine sesonger i Østerike har jeg møtt utrolig mye morsome folk som drar på ski ferie år etter år og kan nevne at den eldste jeg møtte var en mor på 80år som var på skiferie med sin sønn!!! Møtte også en man fra Bærum som var på ferie i alpene med sine to sønner som far på 75 var med ut på byen hver kveld en hel uke han!! Så ikke kom her å si at man mister gleden ved å kjøre på ski så fort man blir eldre!!!!

Men jeg kan jo nevne det samtidig at for meg så betyr ikke penger mere en at det er noe jeg må ha for å overleve...Trenger ikke mere en det. Jeg MÅ ikke kjøre noen ny feit bil,jeg må ikke ha masse penger til å bruke på Stor fet Leilighet i Oslo og en minst like stor eller kanskje større i Hemsedal eller på Hafjell. SOm jeg skrev tidligere penger blir man ikke lykkelig av det er bare noen som tror det!

Og heldigvis så vet jeg at den dagen jeg går lei av å være tømrer kan jeg søke meg en hvilken som helst annen jobb siden i detta landet holder det med å ha fulført en utdannelse for at du skal ha muligheter til å få deg mange typer jobber!!

Så mens dere sitter der ute og jobber på for å bli rakketforskere så dere har råd til det feteste og fresheste utstyret hvert år så dere kan flashe det og pengene deres på after-skien mens dere er på en trendy hytta i fjellet skal jeg kose meg med min normale inntekt og leve i troen av at en dag drar jeg inn noen ekstra kroner i lotto. Og tror dere ikke jaggu jeg går rundt med en ekte glede inni meg når jeg er på fjellet forde jeg vet jeg har gjort meg fortjent til de deilige dagene med gode venner på fjellet!!!!!!

SUCKERS!!!!

darealjibber... #97463 19/12/2008 9:50 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

I frankrike møtte jeg en 76 år gammel mann som sykla 100-200 km daglig. =)

40 er vel mest ett vendepunkt for mange fordi økonomien er i orden, barna er født og det er lite og bekymre seg for. Du blir lat og mister den skarpheten som er nødvendig for og fremdeles pushe deg selv.

darealjibber... #97464 19/12/2008 11:14 AM
Entusiast
Entusiast

når du passerer en hvis alder kan de være hygge å kunne se kona og barna også. Det jeg skal fremtil er at samfunnet tror at alle de som tar en høyere utdanning vil lykkes og få et bedre liv... det er jo ikke sånn. Jøss, du tjener mye penger, livet ditt er sikkert helt problemfritt i forhold til andre mennesker. gromt å sitte på kontoret til 8 hver kveld, når du kommer hjem har kveldsbakken stengt og barna har lagt seg, kona er trøtt, moro!!!PS: er faktisk ikke tømmrer, er elektrikker!! snart... har tatt noen forhåndsregler og tusler påbygg...

Skummel tråd
darealjibber... #97465 19/12/2008 2:13 PM
Avhengig
Avhengig

Dette er en tråd av det slaget som er skummel for mitt vedkommede...

For jeg har SÅ lyst til å kommentere enkelte av innleggene, og kommentere dem så sarkastisk og spissformulert jeg bare kan. (Det er et par her som nesten skriker etter det...)

Men...jeg vet hva det vil føre til av verbal krigføring. (Klok av skade)

Så, jeg skal holde kjeft, og heller henge meg på Ole-Kristians holdning til rikdom kontra skiglede!

Du blir ALDRI automatisk lykkelig om du har masse penger og meterielle goder!

Penger kan ALDRI erstatte gleden en ekte skikjører føler ved å suse ned en fjellside dekket av pudder på en solfylt vinterdag!

Jeg sier naturligvis ikke at å være fattig er noe man bør hige etter.

Men, hvis en person helt ærlig og oppriktig er overbevist om at rikdom (i den økonomiske betydningen av ordet) AUTOMATISK gir glede og lykke, da er den personen enten fucked-up hva angår personlige verdier, usannsynlig naiv, eller stokk dum! (Og trolig en kombinasjon av alle tre!)

darealjibber... #97466 19/12/2008 4:19 PM
Entusiast
Entusiast

Fordelen med å være rik er jo at du kan kjøre ski på penger i stedet for snø:D det gir masse glede året rundt.

darealjibber... #97467 19/12/2008 4:20 PM
Entusiast
Entusiast

Enig med Ole og TB her.

Selv går jeg sykepleie med det mål å videreutdanne meg i anestesi/intensiv etterhvert. Det fine med en slik utdanning er at du alltid får jobbe, hvor enn du er i Norge og eventuelt Europa og verden (i USA og Canada må en riktignok godkjennes i hver enkelt stat). Nord-Trøndelag er forøvrig Norges eneste fylke hvor de har full dekning av sykepleiere. Nord-Trøndelag er ganske flatt.

Min plan er da å jobbe et halvt år av gangen, spare penger, og dra på tur. Tur er bra. Penger kan være jævla fint det, bare en får brukt dem på noe en har lyst på, og at man har tid til å få glede av dem.

Nå er jeg 22, og med andre ord har jeg en god del år på meg før jeg må tenke på å etablere meg som "voksen". Det vil da si en god del år med reising og jobbing. Når tiden kommer og jeg skal roe meg ned, vil jeg gjøre nettopp det.

Økonomi og markedsføring er sikkert interessant og greier, og det er gitt fra starten av at du kommer til å tjene mer penger på det enn som sykepleier (det gjør vel de fleste), men hvem faen har lyst til å sitte i en bank?** Om du har egne ideer til et foretak er vel dette veien å gå, det sier seg selv. Har to kompiser som går entreprenørskap på BI, og disse vet jeg kommer til å lykkes med et eller annet, for de er noen kreative jævler.

**Noen vil vel hevde at å sitte i en bank er langt bedre enn å tørke blod og skifte bandasjer, men jeg trives med det jeg gjør, og det er temmelig sikkert mange som trives som kundebehandler/konsulent i bank, så det er ikke meningen å være nedlatende der. Heller ikke nødvendig å være nedlatende overfor håndverkeryrker eller helse-/sosialyrker. De fleste av oss gjør det vi gjør fordi det er praktisk for eget vedkommende.

"de rike"
darealjibber... #97468 19/12/2008 4:42 PM
Fersking
Fersking

Som andre har sagt her inne kommer det jo helt ann på hva man selv betegner som rik. Noen tenker man er rik hvis man har en inntekt på 1 mill i året, andre tenker at man må ha 20 mill(+) på bok før man kan betegnes som "rik".

Det skal sies at de fleste av gründerene og de VIRKELIG rike her i verden er ikke de som hadde et ønske om å bare bli rik, men de som følte selv de hadde noe å bevise for seg selv og noe de ville oppnå. Som for eksempel lage verdens beste opperativsystem for pcer.

Offshore
darealjibber... #97469 19/12/2008 5:13 PM
Fersking
Fersking

Om man ikke har familie, må vel å jobbe off shore være noe av det beste som finnes. To uker på jobb, og så fire uker fri hele året gjennom. Da får man jo mangfoldige uker på fjellet gjennom en hel sesong. Man tjener til og med bedre enn det man gjør i tilsvarende yrker på land. Om du i tilegg har jobb som ingeniør, geolog og lignende. Tjener du en god del også.Riktig nok er det en del skole for å få sånne jobber. Men om man skal ha en godt betalt jobb med mye fri, er det det jeg ser på som det beste alternativet.

Fet linje
darealjibber... #97470 19/12/2008 5:21 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat O_A.S:Fordelen med å være rik er jo at du kan kjøre ski på penger i stedet for snø:D det gir masse glede året rundt.

Hmmmm, jo tanken er ikke så ille.

Det hadde vært noe å sette førstespor ned en bratt renne med obligasjoner, så droppe ned fra den 15 meter høye klippen bestående av sekker med 20-kroners mynt, og lande mykt i et bunnløst hav av urørt, ubrukte 1000-lapper.

:grin

En fet linje!

darealjibber... #97471 19/12/2008 5:21 PM
Entusiast
Entusiast

Og angående aldersgreia: Pappa, som nok er rundt Animals alder (pappa er snart 50), hadde fler dager på snø i 06/07sesongen enn meg, og jeg hadde snaue 75. Så det så. Poenget ditt er langt borte!

Nja
darealjibber... #97472 19/12/2008 5:24 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat Stephen:Det skal sies at de fleste av gründerene og de VIRKELIG rike her i verden er ikke de som hadde et ønske om å bare bli rik, men de som følte selv de hadde noe å bevise for seg selv og noe de ville oppnå. Som for eksempel lage verdens beste opperativsystem for pcer.

Njaaaa...

Verdens mest solgte OS i hvert fall... :razz

Men "beste"? he he

Neida, Windows er greit det. Men rent teknisk er det ikke best.

.
darealjibber... #97473 19/12/2008 5:37 PM
Medlem
Medlem

å sitte på skulebenken er ikkje nødvendigvis kjedelig folkens:) Å studere noke som en interessera seg for e kjempemessi..:)

Om greia er å bli rik her i verden er en kombinasjon av penga og glede bra. Utdanne seg så langt det er mulig i det som en interessera seg for er jo trixet. Lite lurt å studere noke en ikkje har lyst til i det heile berre for å tjene penga!!

SKULE ER KONGE:cool

darealjibber... #97474 19/12/2008 9:06 PM
Fersking
Fersking

Sitat tb77:Njaaaa...Verdens mest solgte OS i hvert fall... :razzMen "beste"? he he Neida, Windows er greit det. Men rent teknisk er det ikke best.

Hehe. ja det var nå bare et eksempel og akkurat den diskusjonen der orker jeg ikke akkurat nå:p Jeg er mac-mann selv..

.
darealjibber... #97475 19/12/2008 9:55 PM
Avhengig
Avhengig

starta på 5årig ingeniørstudie, bygg&arkitekt.har jeg dritte meg ut da eller?kjedelig?

darealjibber... #97476 19/12/2008 10:08 PM
Medlem
Medlem

Sitat Mort1:starta på 5årig ingeniørstudie, bygg&arkitekt.har jeg dritte meg ut da eller?kjedelig?

ikke hvis du syntes det er kjekt...

det opptimale må jo være noe ambulansepersonell el, med deltidsjobb i sportsbutikk. grei lønn, mye fri og "salg" på utstyr hele året

darealjibber... #97477 19/12/2008 10:15 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat Mort1:starta på 5årig ingeniørstudie, bygg&arkitekt.har jeg dritte meg ut da eller?kjedelig?

I den globale finanskrisen som er underveis er det ingen som blir dratt mer ned i støvet enn arkitektene..

Mener og ha lest at 6-700 arkitekter har mista jobben i norge de siste 3 månedene. Så nett nå er jobbmarkedet beinhardt, får håpe det bedrer seg før du er ferdig i utdannelsen.

.
darealjibber... #97478 19/12/2008 10:22 PM
Medlem
Medlem

når det gjelder finanskrisen... så er vel yrkesarbeidarane like utsatt som dei med høg utdanning, om ikkje høgre utsatt for å myste jobben.

darealjibber... #97479 19/12/2008 10:40 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Arkitektbransjen er i veldig stor grad avhengig av nysatsing, vekst og nybygging. Blir lite av det de neste åra.

darealjibber... #97480 19/12/2008 11:21 PM
Entusiast
Entusiast

alle er like utsatt for finanskrisa...Mister kanskje læringplassen jeg var lovet pga. det...

men vi satser på en opptur snart!!! laugh

darealjibber... #97481 19/12/2008 11:33 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ikke for og være kverulant, men det burde ikke være vanskelig og se for seg at arkitektbransjen er blandt de aller mest utsatte. Det er ikke sånn at bedriftene bestiller nye bygninger i hopetall når de allerede sliter med og få ting til og gå rundt. Og rundt om i hele verden står nå halvferdige byggeprosjekter som har stoppet opp, mursteinfrabrikantene har fylt opp lagrene sine (HELT FULLE LAGRE) for 3 måneder siden.

Alt som har med nybygg og nyinvesteringer og gjøre sliter kraftig.

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå