Sitat Jacob.S:Til dere tømrere som mener at dere har en bra jobb fordi dere kan leke dere på vinteren: Når dere blir 40, ka skal dere gjøre da? Dere kommer aldri til å jibbe eller ha stor interesse for ski da. Så tenk over det.
Så vidt jeg vet mister man ikke akuratt lysten til å stå på ski og leke seg på fjellet når man blir 40 år... se på bruker ANIMAL her inne feks....han er godt over 40 og har det fortsatt morsomt på ski! Iløpet av mine sesonger i Østerike har jeg møtt utrolig mye morsome folk som drar på ski ferie år etter år og kan nevne at den eldste jeg møtte var en mor på 80år som var på skiferie med sin sønn!!! Møtte også en man fra Bærum som var på ferie i alpene med sine to sønner som far på 75 var med ut på byen hver kveld en hel uke han!! Så ikke kom her å si at man mister gleden ved å kjøre på ski så fort man blir eldre!!!!
Men jeg kan jo nevne det samtidig at for meg så betyr ikke penger mere en at det er noe jeg må ha for å overleve...Trenger ikke mere en det. Jeg MÅ ikke kjøre noen ny feit bil,jeg må ikke ha masse penger til å bruke på Stor fet Leilighet i Oslo og en minst like stor eller kanskje større i Hemsedal eller på Hafjell. SOm jeg skrev tidligere penger blir man ikke lykkelig av det er bare noen som tror det!
Og heldigvis så vet jeg at den dagen jeg går lei av å være tømrer kan jeg søke meg en hvilken som helst annen jobb siden i detta landet holder det med å ha fulført en utdannelse for at du skal ha muligheter til å få deg mange typer jobber!!
Så mens dere sitter der ute og jobber på for å bli rakketforskere så dere har råd til det feteste og fresheste utstyret hvert år så dere kan flashe det og pengene deres på after-skien mens dere er på en trendy hytta i fjellet skal jeg kose meg med min normale inntekt og leve i troen av at en dag drar jeg inn noen ekstra kroner i lotto. Og tror dere ikke jaggu jeg går rundt med en ekte glede inni meg når jeg er på fjellet forde jeg vet jeg har gjort meg fortjent til de deilige dagene med gode venner på fjellet!!!!!!
SUCKERS!!!!