Kjapt og greit:* Ikke begynn å kjøre med kalde støvler* Pass på at sokkene er helt tørre når du tar på deg støvlene* Kan hjelpe å spenne opp alle spennene og "slappe opp" Power Strap'n i heisen + å la beina henge fritt* Dersom sålene i innerstøvlene ikke er oppbygd under hulfoten, vil lengdebuen i foten presses flat dersom du drar til de to nederste spennene hardt -Blodårer og nerver settes på strekk (Brrrrr og AU!) (NB! Ikke veldig aktuelt om du er dønn plattfot...). * PASSE støvler, hverken for store eller for små!* Har du for lite klær ellers på kroppen, fryser du lettere på beina* Drikk, spis og piss nok i løpet av dagen (dette HAR faktisk noe å si!)* VARMESÅLER ("skikjøring før og etter"!) -For meg funker det stort sett å ha dem på kun i heisen. På kaldere dager kjører jeg med dem på laveste kapasitet hele tida. Dersom jeg stiller dem for varmt, begynner jeg lett å svette, og da er det kjørt...
* Hotronic finnes såvidt meg bekjent kun som "custom", dvs. at varmeelementene monteres på såler du har fra før. Pris: ca 1.299,-/1.499,-?
* Thermic finnes også som "custom", med/uten fjernkontroll, og du kan også kjøpe såler med ferdigmonterte varmeelementer. Custom-utgaven koster 1.299,-, sålene 499,- eller 599,- ?* Batteri/støvel-fester fra både Hotronic og Thermic koster 149,-
* Anbefaler at du starter med å investere i et par tilpassa såler i første omgang (dersom du er sikker på at støvlene passer føttenee dine da?!). Noen ganger er dette nok!
Tvi-tvi fra ei som har lidd mange timer selv...