Hele det argumentet faller totalt i fisk så lenge de absolutt fleste som røyker ikke akkurat styrer unna flaska. En feil rettferdiggjør dessuten ikke den andre."Mobbing kan sette dypere spor enn en omgang juling så derfor burde juling være lov"..? Noe sånt?

Og uansett så er det som må forklares her er med hvilken grunn man hever seg over loven for en rus? Med hvilken rett er det Hall eller hvilkensomhelst semitomsing hever seg over loven. Er det sånn at alt kan unnskyldes med "kultur"? Også kultur som er så vag og heller snarere er en trend? Hva da med innvandrere som tygger khat?

Gjerne forsvar synspunktet om at cannabislovgivningen burde revurderes. Men det er bare totalt skivebom i denne sammenhengen. Det jeg vil vite er hva som gjør at folk velger å være kriminell for å bli et knisende og svimmelt nek i noen timer?

Tenkt igjennom ordentlig forresten? Hvis regelen er at siden jeg tror ("tro" siden jeg tviler på det er noen som i beste fall har noen timers med surfing som bakgrunn..) at det burde være sånn og sånn så kan jeg gjøre det?