Sitat L-to-the-K:Etter å ha lest flere "kjente" debattanters argumenteringer her på forumet den siste tiden, og på denne måten dannet meg et visst bilde over menneskesynet deres, (-og egen fortreffelighet) så må jeg si at denne ovenfra-og-ned-holdningen noen av dere besitter (ved siden av å virke usansynlig verdensvante, noe dere selvfølgelig ikke er) bør være en større bekymring for folk, enn hva denne superstjerna foretar seg.Uansett,d-link sier: "Jeg synes nå hvertfall det er sykt mye kulere når simon dumont kommer på samme hoppa, rusfri og gjør de samme triksa. Blir som å pisse på t-hall det ass!"-Cannabis har aldri vært klassifisert som et prestasjonsfremmende middel, og det blir kanskje sånn sett at Tanner pisser på konkurransen isteden?
Vel, L To The K, når jeg leser dine motsvar, så får jeg jo et greit inntrykk av at du er for legalisering av hasj/cannabis. Mulig det ikke er riktig, men om det så er, så må du jo naturligvis få mene det.
Men er det slik at folk som er narkotika-mostandere, og dermed gir noen spark til Tanner Hall i denne saken dermed er nedlatende, wannabe-verdensvante (uten at du vel kan si med sikkerhet hvem som faktisk ER verdensvante og hvem som ikke er det...) for ikke å snakke om at disse menneskene er så sikre på sin egen fortreffelighet?
Hvis jeg er uenig med en annen persons synspunkter og handlinger, noe som skjer både titt og ofte, så sier jeg meningen min. Men jeg går langt ifra rundt og forfekter at nettopp MIN mening er den rette!
Jeg ville ikke drømme om å mene at det alltid er JEG som har de rette holdninger, og vet svaret på alt mulig.
(Men, men et slikt samfunn høres utrolig artig ut...:grin)
I denne tråden, så ser det ut til å være tre hovedgrupperinger:
1. De som misliker narkotika/rusmidler og dermed Tanner Halls levesett.
2. De som forsvarer bruk av hasj, og synes Hall er bra fyr.
3. De som egentlig er ganske likegyldige til spørsmålet hasj kontra annen rus, men ikke liker at et "idol" som Hall sprer feil holdning til barn og unge.
Men jeg synes ikke det er noen her som har vist noen nedlatende "jeg vet best"-holdning.
Og skal man sette ting på spissen, L to The K, så oppfordrer du folk på din FriFlyt-profil til å heller gå inn på din egen private blogg, for "her" (altså FriFlyt) skjer det ingenting...
Mulig jeg har misforstått, men et slikt utspill kan jo faktisk også tolkes som å være "ovenfra og ned"...
:cool
PS! Jeg sjekket ut bloggen din, jeg.
Kommer nok til å holde meg på FriFlyt...