Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3
Oppfordring
d-link #97298 18/12/2008 5:13 PM
Fersking
Fersking

Har Tanner Hall i det heletatt oppfordret noen til å bruke rusmidler? Så lenge han bare bruker det selv og ikke oppfordrer(med ord) andre til å bruke det, mener jeg det er greit at han velger å ødelegge seg selv..

Re: Tanner Hall tatt med narko (igjen)
d-link #97299 19/12/2008 3:31 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat jibbah:"toth - En enkelt øl er nok til og senke effekten av trening i en hel uke. :p"toth du uvitende vesen, det du sier det er rent tøv og kun basert på dumme myter om alkohol og trening. ALL nylig forskning viser at eneste påvirkning er deyhdrerinhen og den dårlige dagen du får deretter pga det. Form eller treningseffekt vil ikke gå ned resten av uken.

Har og hørt at en øl etter trening vil hydrere deg raskere en vann. Disse mirakuløse resultatene forutsatte og at ølen hadde ett alkoholnivå lavere en 2%, så en vanlig øl med 4.7% ville ikke hatt noen positiv effekt på trening.

Studier på mus viser og at testosteronnivåene går ned etter at du har intatt alkohol. Senkede testosteronnivåer er vel godt kjent for og ha en negativ effekt på trening.

Men om du kan referere til noen forskning som tilsier at alkohol har enten null effekt på trening eller positiv effekt så er det bare og si i fra.

Det er uansett ikke poenget mitt, jeg har i grunn holdt meg ganske så nøytral hele veien. Og er selv så og si avholds.

mus? lol
d-link #97300 24/02/2009 3:30 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

jeg snakker om nylig forskning på mennesker! og sier det jeg skrev tidligere,,,,javel synd for deg at du er avholds. respekterer det, skjønner det ikke ( vet du vha du går glipp av?) men ikke rakk ned på oss som liker og starte og slutte dagen med en ø=)

Re: Tanner Hall tatt med narko (igjen)
d-link #97301 07/04/2009 1:25 PM
Entusiast
Entusiast

Tanner, Tanner, Tanner, når skal du lære? Neida. Syntes det var utrolig teit av Tanner. Fra wannabegangster til narko? fint valg... NOT. Han er flink på ski, alikevel så vil han ikke sett opp til av 1.000.000 ungdommer? (anntallet gjelder hvis alle ikke vil bruke narkotika. Som d-link sa "fint vi har Håtveit som har vett". Sitat Håtveit: "rus og skikjøring hører ikke sammen!"

Side 3 av 3 1 2 3

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå