Neste gang Tanner går på trynet, og kommer med utbrudd som "Broken ankles! My ankles are broken"...

Vel, da er det bare å si "Quit the weed, dude!"

He he

Nei, men fra spøk til alvor, så er fyren en god tanke ute å kjøre!

Om han hadde vært en helt vanlig, ukjent person, så måtte han røyket så mye hasj at det hadde grodd hamp ut av ørene hans for min del.

Jeg liker derimot ikke den ekle signaleffekten det gir yngre mennesker, som er en god del mer lettpåvirkelige enn en gammel vrangpeis som meg!

Det er ikke til å unngå at Hall er et forbilde og en rollemodell for mange unge skikjørere, og hvis HAN røyker hasj, da er det jo kult...ikke sant?

Han burde seriøst få hue ut av rævva, og tenke litt på hva han driver med! Evt. burde en del av markedssjefene i Oakley, Armada, og Red Bull ta en bitteliten alvorsprat med gutten og si at nok virkelig er nok! De betaler ham store penger for at han skal kunne drive med bra skikjøring, som igjen gir de nevnte selskapene positiv reklame.

Den reklamen Hall har oppnådd nå, er ikke akkurat like positiv.

Utover den nevnte signaleffekten, så bryr jeg meg ikke så mye om hele hasj vs. alkohol-debatten. Begge deler er skadelig, rett og slett. Jeg mener det ikke hadde vært det spor bedre om Hall gang på gang var blitt pågrepet av politiet, ravende dritings mens han gjorde masse dumme ting i fylla. Men det er nok lettere for mange å hyle og fyre seg opp når de hører ordet narkotika, om enn hasj er en veldig mild variant.

Jeg har aldri rørt noen for narkotika; kommer aldri til å gjøre det, og mener vel innerst inne at de som driver med det er idioter som ikke vet sitt eget beste. Det mener jeg vel ikke om de som drikker seg fulle på en lørdagskveld, selv om alkoholrus også er skadelig på lang sikt og dumt...(Og ja, jeg er klar over min egen dobbelmoral!)