Syns det du sier her er bra, Håkon. For visst jeg hadde vært oakley, armada eller dalbello og gitt masse penger og stæsj til en gubbe som røyker gress, og folk vet om det, hadde jeg blitt provosert. Jeg husker selv da jeg begynte og høre om twintip, og noe av det første jeg fikk vite var at Tanner Hall røyka hasj. Jeg likte ikke han da, og begynte egentlig aldri og like han spesielt godt heller. MEN, det er lettere for oss nordmenn og si at hasj er fyfy fordi vi er godt opplært til det. Tror lett at T hall kan påvirke mange amerikanske, i den yngre klassen til og røyke hasj. Tror nok tankegangen er der. "Hm.. Tanner Hall er syk på ski, og han har røykt hasj mens han står, god idè"Og det mister et tonn av min respekt når han røyker hasj mens han står, for jeg er rett og slett i mot det. Han drar jo også skistilen med seg ned, når han er så kjent og alle vet hvem han er. Da kan lett skistilen bli sett på som en hasj-røykende slapp stil. Tror denne diskusjonen kan vare evig, så derfor avslutter jeg med og si at jeg er i mot hasj smile