Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Problem med små støvler
#96786 07/12/2008 5:07 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Etter 5 minutter i bakken gjør det så vondt i beina at jeg ikke orker og stå mer. Terne har jeg ingen følelse i så jeg må stoppe for og få følelsen tilbake. Støvelen er ikke problemet men "innersålen" er greia i dette tilfellet. Er det bare og kjøpe nye støvler eller kan dette fikses på et hvis? Har hørt at man kan putte de ovnen og at de vil forme seg etter foten etter. Men utvider de seg ?Takk for svar!

Re: Problem med små støvler
Ole Johann #96787 07/12/2008 6:04 PM
Fersking
Fersking

Ikke putt støvlene i ovnen! Dra til en sportsbutikk hvor de har spesielle "ovner".

Jeg har ikke prøvd å varme sålen slik at den passer bedre til foten, men tror ikke de vil utvide seg. Tror de heller vil sitte tightere inntil foten din. Kan hende jeg tar feil..

Men dra til din nærmeste sportsbutikk (hvor de har peiling). Ikke dra til store kjeder som XXL, G-Sport osv, men til småkjeder som f.eks VPG på Oppdal. Eller Sportsbua i Trondheim. Der finner du fort ut av problemet. Om du er nødt til å kjøpe nye sko, eller om du bare kan varmetilpasse dem ved bruk av "ovn".

Surefoot
Ole Johann #96788 07/12/2008 6:06 PM
Entusiast
Entusiast

Hvis det er innersålen som er problemet kan du jo stikke en tur innom Surefoot og få custom-laget såle som passer akkurat din fot:D aner ikke hvor du finner butikkene men det er 1 på skøyen i oslo

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå