Sitat jibbah:Du gleder meg med innleggene toppbutt77!Jeg syns det er litt koselig at du bryr deg sånn:):):)Gla i deg og mann!

Siden episk er et ord noen av dere bruker, så la meg si at "toppbutt77" er den mest episk elendige comeback-kommentaren jeg har hørt.

:grin

Klarer du ikke bedre enn som så? (Altså, jeg har jo lest innleggene dine, så sjokkert er man vel ikke)

Men jeg bryr meg, helt klart.

Du gir meg SÅ mye, Jibbah, at jeg derfor straks skal sette i gang med å forsøke å få deg vekk fra dette forumet, og det gjør jeg kun for deg!. Deg og en annen likesinnet liten sjarmør som har dukket opp på forumet nylig.

Jeg sier ikke at jeg klarer det, men som det skal FORSØKES! :cool Du vil ikke tro det.

Og enda, til tross for min målbevissthet på å få profilen din vekk herfra, så bruker ikke jeg heller mer energi på denne krangelen enn en liten kaffepause.

Det er ikke verre, forstår du!

Når man kan bruke et tastatur, og har en hjerne som er bittelitt mer velutviklet enn at man ikke behøver assistanse for å tørke seg selv i endatarmsåpningen etter et toalettbesøk (du kan forresten rope på mammaen din nå) så skrives et innlegg som dette på mindre enn 5 minutter!

Det ligger ikke mer energi bak! Jeg går ikke rundt og tenker på denne diskusjonen når jeg lukker nettleseren.

Jeg banner ikke og sverter på grunn av det du skriver.

For å bli SÅ engasjert, så måtte jeg først respektert deg, Jibbah.

Og problemet er at jeg helt ærlig har følt langt større respekt for våt hundebæsj som stinker på en fuktig gressplen enn hva jeg føler for deg.

Irritasjonsmessig, er du mer på nivå med en flue som surrer rundt hodet mitt. Men fluer er irrriterende nok over tid, og da vil man til slutt kvitte seg med de...

Og at jeg er en sur "gammel kar"? Du kjenner ikke meg, så hold seriøst kjeft.

Mitt "problem" er at jeg liker rett og slett ikke drittsekker som utelukkende lager kvalm og kødder til ting, og provoserer helt uten grunn, bare fordi man ikke har noe bedre å drive med.

Jeg tåler ikke slike folk. Jeg er allergisk mot dem.

Dine fritidsproblemer burde du ta et annet sted enn å sabotere et helt forum. Du har fått nok av hint om at folk er lei pisspratet ditt!

Men du vil jo ikke høre.

Du vil bare kødde, du. Og da må noen forsøke å oppmuntre deg i enda større grad til å kødde et annet sted!

Og jeg skal i verste fall mislykkes i forsøket på å få deg vekk fra FriFlyt.no!

So, Jibbah, can you feel the love?

:cool