Skulle ikke du stoppe?

Altså, du må da skjønne at du blir ikke tatt seriøst, samme hvor mye du insisterer, når du vingler rundt og er kjent for bl.a. å skylde på personer ved fullt navn for spam!

Som sagt var du ei stund inne på noe bedre her tidligere, men nå har den gamle Jibbah dukket opp igjen. Istedenfor å tro på at denne tråden startet ut med det mål for øye at du skulle poengtere noe om hvordan folk oppfører seg, så tror jeg bare det er ro ro til fiskeskjær og at du egentlig hadde tenkt å kjøpe deg inn i Hemsen. But you blew it... Forresten så vil jeg be deg revurdere om det er vi som har et problem og ikke greier å la ting ligge - tar meg som sagt ikke mer enn en liten kaffepause å svare her. Se på noen av trådene her og legg merke til at det er rimelig drøye og fjåsete ting som får lov til å bare ligge i fred uten at noen gamlekarer (Forresten ganske absurd å bli kalt det når man er 26) kommer og er grinete.

Hva er det du styrer med? Hva er poenget ditt? Det virker ikke som du tenker gjennom hva du driver på med, men er så bestemt på å forsvare en liten tabbe med en større. Og "toppbutt77"?... Grattis Jibbah, Ukas slappeste.