Er det et problem at det stilles krav? De er jo akk så enkle. Du skal vite at innleggene plager meg ikke mer enn de fire minuttene det tar meg å skrive et svar. Det er bedre bruk av fire minutter enn om jeg så på TV, så for min del har jeg ikke ofret noe. Dette er jo tross alt bare internett og ikke engang noe å heve seg over når det ikke koster meg mer enn å sette på en kopp kaffe.

Ser forøvrig antydninger til den gamle Jibbah her nå igjen, og tror ikke veldig mye på at de tidligere innleggene dine var tull. Det tok vel for hardt på å være seriøs i bare noen få innlegg? Du har vært blottet for enhver finesse som skulle tyde på at det var en slags demonstrasjon av hvordan yngre deltagere på noe vis ikke blir tatt seriøst. Gjør de ikke det forresten? For meg ser det mer ut som om det er de som er eldre og litt ubegavet som får høre når de har sagt noe teit. Hmh.. Noe å heve seg over nå vel? Jeg regner med det blir en slags holde-pusten konkurranse her nå hvor vi skal demonstrere hvordan man skal heve seg over noe. Men frykt ei! Jeg står parat til å veksle mellom å være både direkte nedsettende og komme med vage antydninger! Lett ispedd retorikk som gjør at jeg kan unnskylde meg med at jeg er seriøs.

Bryr meg ellers bare sånn passe like mye om fremmede på nett som alle andre jeg ikke kjenner. Har forresten garantert mye finere ski enn deg.