Kudos Jibbah! Liker den nye bedre enn den gamle...
Er ikke meningen å få noen til å framstå som naut om noen skulle oppfatte det slik. Er heller ikke meningen å overkjøre de som er 12-14 år ved å skrive lange og dølle innlegg, men om det er en ide som er verdt å diskutere så vil jeg gjerne hive meg på uansett =)
Men jeg blir virkelig mer provosert av tulleinnlegg, og syns forsåvidt at litt real hakking, når det bare er masete og ikke morsomt, er en passende måte å kvele fristelsen for gjentagelse. Store bokstaver og en haug med utropstegn gjør ikke noe morsomt, og da er det tid for :popcorn: og kose seg med internettets kalde kyniskhet.
Men jeg må også bemerke at det er ikke spesielt rart at det blir bemerket hvor inn i hampen fjåsete det første innlegget i denne tråden er. Dette forumet skal vel kunne romme mye, men det får da vel være måte på...
En bedre variant: "Er det mulig å starte og drive et anelgg på kjørernes premisser når selv store fotballklubber er eid av fansen?" En sånn variant er ikke forferdelig vanskelig for tenåringer heller.