Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 3 1 2 3
Re: Hemsedal - store planer om kundene skal ta over
Jibbah #95827 10/11/2008 11:53 PM
Entusiast
Entusiast

hvorfor skal du kjøpe opp og utvikle noe? er det ikke kjøringa som er viktig? Hvis du har tenkt å starte et resort, så har du jaggu skaffa deg en fiende.

Det er fint med noen ordentlige anlegg så hvermannsen kan komme seg litt ut av og til. Men det er bare en aperitiff! En forsmak! Målet er ikke nådd for familiefaren med ringer under øya og rundt har sjekka pakklista si for førtiende gang, og med sjelvende knær har bitt seg faen i å komme seg opp en totusenmetring for egen motor. Da er vi på tur.

Heis og trekk i alle fjell? kall meg UNA-bomberen den andre.

Jibbah #95828 10/11/2008 11:55 PM
Entusiast
Entusiast

Hei Jibbah, en detalj til. Hvis du skal investere fem millioner, hva tror du pengene går til?

Om du ikke har gjettet det ennå: første steg på veien mot det overbefolka hyttehelvetet som du påstår at du vil gjøre noe med.

Jibbah #95829 11/11/2008 12:40 AM
Entusiast
Entusiast

Applaus til Peddyslate her.

Kan du være så snill og holde kjeft, jibbah? I det store og hele er jeg jævla stolt av hjembygda mi (Bekkestua/Haslum), men det er strengt tatt ganske mange idioter som også kommer derfra, og takket være disse finnes det en del fordommer mot resten av oss. Heldigvis stemmer relativt få av fordommene, og de aller, aller fleste er ganske oppegående mennesker, som ikke har høytsvevende ideer om å bryte ned det kommersielle samfunnet ved å samle opp masse penger for å kjøpe opp anlegg. Hører du selv hvor sprøtt dette er?

Samtidig synes jeg du bør være mer stille om hvor du er fra. Det er mange nok bæringer som sier de er fra Oslo fra før, om ikke fordommene som eksisterer skal bekreftes hele tiden av deg og kompisene dine.

Takk for meg.

Jibbah #95830 11/11/2008 1:04 AM
Entusiast
Entusiast

Også vil jeg bare påpeke at jeg ser _alle_ skrivefeilene mine. "ringer under øya og rundt MAGEN", skjelvende og ikke "sjelvende" etc... :wink

Jibbah #95831 11/11/2008 9:08 AM
Entusiast
Entusiast

igjen.. la oss sverge til julenissen smile

Jibbah #95832 11/11/2008 10:14 AM
Entusiast
Entusiast

Fantastiskt at en av de mest surrete og usammenhengende innleggene her på forumet er det som vekker mest engasjement. Man kan jo lure på om det er Jibbah som er problemet her eller resten av forumbrukerne :wink

Klarer ikke
Jibbah #95833 11/11/2008 11:40 AM
Avhengig
Avhengig

Sitat eritho:Fantastiskt at en av de mest surrete og usammenhengende innleggene her på forumet er det som vekker mest engasjement. Man kan jo lure på om det er Jibbah som er problemet her eller resten av forumbrukerne :wink

Det er egentlig litt latterlig at denne tråden har klart å skape såpass mye engasjement, ja! :grin

Men, for min egen del, så KLARER JEG IKKE å bare sitte i ro og se på folk slenge ut masse svada og vås, uten å komme med motsvar!

Og, ikke misforstå, det er ikke slik at jeg stempler ting/synspunkter som jeg er uenig i som vås og svada...for hvis man gjør det, da er man skummelt arrogant og ignorant.

F.eks, jeg deler ikke helt oppfatningen til Peddyslate om at skianlegg med skitrekk og heiser nesten er et onde (unnskyld hvis har tolket deg feil)som han gir uttrykk for i denne tråden, og jeg har vært uenig med ham før i andre debatter.

Men han er likevel en av de beste debattantene på FriFlyt, med masse kunnskap, og gode argumenter. (Det er mange av de her!)

Da er det ikke noe problem å ha stor respekt for vedkommede.

Selv folk man er totalt uenig med, er det ingen vansker å ha den største respekt for, så lenge man oppfører seg saklig.

Jibbah, som har laget denne tråden, er en jeg mistenker kun er ute etter å spre mest mulig vås. Om det er for å provosere (noe jeg tror), eller fordi han ikke er smartere enn som så, blir bare spekulasjoner. (Altså, jeg tror ikke han står på opptakslisten til Mensa heller, bare så det er sagt...men det er bare mitt inntrykk)

Men jeg GIDDER altså ikke å la slike spre masse vås, uansett hva motivasjonen er for å gjøre det!

Som jeg har sagt her før, så er forumet på FriFlyt i 90% av tilfellene et veldig positivt et, hvor folk som elsker sine ulike fysiske friluftsinteresser kan møtes og drøfte, diskutere og debattere.

At noen fjotter ikke gidder å anerkjenne fordelen med et slikt positivt nettsted, gjør i hvert fall ikke at jeg akter å holde kjeft.

barcelona ER eid av fansen
Jibbah #95834 11/11/2008 12:06 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Barcelona FC ER faktisk 100% eid av fansen. Er ganske sjukt, de har ikke reklame på draktene sine, DE reklamerer FOR UNICEF på draktene sine, så det går jo ann. Tråden er jo helt på trynet uansett men.. Sier ditt jævla naut på nytt jeg, selv om jeg har fått kjeft for å bruke "såpass sterke uttrykk her før"..

Jibbah #95835 11/11/2008 12:33 PM
Entusiast
Entusiast

Nei bare så det er klart så mener jeg så absolutt ikke at anlegg er et onde! Det er kjempefint at vi har både mange og store anlegg som gjør at det blir lett for folk som ellers har det litt for travelt til å dra på "ekspedisjoner", å komme seg opp og ut (uansett hva de måtte feste på beina!).

Derimot mener jeg at de turene hvor man gjør leksa si ordentlig, tar ansvar mht de objektive farene og minimerer de subjektive, er mer verdifull. Jeg mener og at anlegg bør bygges og drives etter behov og etterspørsel med litt modifikasjoner. Altså at markedskreftene er reelle og fåfeng å kjempe mot slik det er i dag, men at man kan både styre og bruke de til noe mer fornuftig enn bare spekulasjon. Hemsedal, Trysil etc. etc. plager altså ikke meg selv om jeg ikke er helt med på en del av den hyttekulturen i de områdene - men så kan jeg bare la være å gå mellom disse berømmelige hyttene og furte!

En hver lille kommunale trenger virkelig ikke trekk, og alle som eier et par ski, en sykkel eller brett trenger virkelig ikke et apparatt som er innrettett etter å skape verdensmestere. Altså at gleden er like stor om man gir beng i å stå på en palle eller bli sponsa, men bare drar opp i fjellet med noen kompiser med spader. Men hvis miljøet vokser seg stort nok, så er det jo heller ikke noe galt i å bygge et trekk.

Ivar: Kan ikke en døyt om fotball, og det er bare fantastisk bra om Barcelona er eid av fansen og er uten reklame. Det er eksemplarisk! Allikevel er det en form for kommersialisering som jeg mener er unødvendig hvis det ikke er et reelt behov for det. Nå skal ikke jeg være grinete og dømme noen eller være elitistisk! Til det er jeg for dårlig på ski sjøl... Men det selges mye dyrt utstyr som jeg vet bare får en håndfull dagers bruk i året. Det blir jo litt høna og egget, men for de fleste er jeg i sterk tvil om løsninga er fem millioner inn i et spesifikt anlegg. Da vil jeg heller mane kjørere til dugnad på sine små anlegg rundtomkring i vårt ganske land!

Ideen er i utgangspunktet god nok den! Å sørge for at det finnes et større anlegg som er i størst mulig grad drevet på kjørernes premisser. Det er nok langt fra umulig, men jeg er rimelig sikker på at det IKKE starter med en pengeinnsamling så mye som at de som ønsker dette først viser at de kan trekke sammen.

Her er en idè: Finn et fjell i nærheten av deg. Legg en plan for en ukes drift, hvor noen få snøskutere med trekk til xxx antall stykker(hvor mange kan en skuter trekke?) kan kjøre i skytteltraffikk opp og ned. Sørg for at dere søker hos kommunen for å få lov til slik kjøring med skutere! Samle mange nok frivillige som kan jobbe på dugnad til at dette er realistisk. Lak en happening og samle folk.

Når dere tre uker etterpå ser folk som aldri har vært utenfor et annlegg tidligere, på vei opp fjellsia for å kjøre i siste rest av kickeren dere bygde, så vet dere at det blir enda større til neste år.

"Naut" og dens bruk
Jibbah #95836 11/11/2008 12:39 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat Ivar:Tråden er jo helt på trynet uansett men.. Sier ditt jævla naut på nytt jeg, selv om jeg har fått kjeft for å bruke "såpass sterke uttrykk her før"..

Det var vel jeg som hengte meg litt opp i bruken av begrepet "naut" i en annen tråd, Ivar.

Men det var settingen det ble brukt i; altså en som stilte et helt legitimt spørsmål og ikke visste hva som var riktig, og fikk slengt i trynet at han var et naut...

Begrepet "naut" synes jeg generelt ikke er noe galt å bruke. (Finnes langt verre begrep!)

I denne tråden passer det f.eks fint! :razz

Jibbah #95837 11/11/2008 12:45 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat tb77:<blockquote><p>Sitat eritho:Fantastiskt at en av de mest surrete og usammenhengende innleggene her på forumet er det som vekker mest engasjement. Man kan jo lure på om det er Jibbah som er problemet her eller resten av forumbrukerne :wink

</p>

Det er egentlig litt latterlig at denne tråden har klart å skape såpass mye engasjement, ja! :grin

Men, for min egen del, så KLARER JEG IKKE å bare sitte i ro og se på folk slenge ut masse svada og vås, uten å komme med motsvar!

Og, ikke misforstå, det er ikke slik at jeg stempler ting/synspunkter som jeg er uenig i som vås og svada...for hvis man gjør det, da er man skummelt arrogant og ignorant.

F.eks, jeg deler ikke helt oppfatningen til Peddyslate om at skianlegg med skitrekk og heiser nesten er et onde (unnskyld hvis har tolket deg feil)som han gir uttrykk for i denne tråden, og jeg har vært uenig med ham før i andre debatter.

Men han er likevel en av de beste debattantene på FriFlyt, med masse kunnskap, og gode argumenter. (Det er mange av de her!)

Da er det ikke noe problem å ha stor respekt for vedkommede.

Selv folk man er totalt uenig med, er det ingen vansker å ha den største respekt for, så lenge man oppfører seg saklig.

Jibbah, som har laget denne tråden, er en jeg mistenker kun er ute etter å spre mest mulig vås. Om det er for å provosere (noe jeg tror), eller fordi han ikke er smartere enn som så, blir bare spekulasjoner. (Altså, jeg tror ikke han står på opptakslisten til Mensa heller, bare så det er sagt...men det er bare mitt inntrykk)

Men jeg GIDDER altså ikke å la slike spre masse vås, uansett hva motivasjonen er for å gjøre det!

Som jeg har sagt her før, så er forumet på FriFlyt i 90% av tilfellene et veldig positivt et, hvor folk som elsker sine ulike fysiske friluftsinteresser kan møtes og drøfte, diskutere og debattere.

At noen fjotter ikke gidder å anerkjenne fordelen med et slikt positivt nettsted, gjør i hvert fall ikke at jeg akter å holde kjeft.

</blockquote>

Blir litt off topic fra meg nå.

Er langt på vei enig med deg tb7. Det jeg savner litt, eller savner og savner, er moderatorer på forumet her. I andre forum jeg frekventerer er det vanlig og de er der for å luke unna det som er mest usaklig / ikke i hennhold til forumets rettningslinjer. Nå sier jeg ikke at FriFlyt forumet skal bli en paragrafrytter og helt låst ned i en kjip tvangstrøye, men det kunne vært kjekt av og til for å løfte kvaliteten på forumet. Da tenker jeg på at det inneholder relevant og riktig informasjon under de forskjellige kategoriene forumet inneholder. Moderatorene kunne vært noen av de mest aktive brukerne innenfor hver kategori slik at det ikke blir ekstra belastning på de som driver friflyt sidene.

En siste ting som også blir sagt i forumsammenheng: "Don't feed the trolls!" Det fyrer stort sett bare oppunder de useriøse..

Beklager dette assa gutta
Jibbah #95838 11/11/2008 6:28 PM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Men vil bare minne på en ting. Det er dere som svarer og diskutere (f.eks tb77) og gjengen som i det hele tatt skaper en tråd ut av dette. Det er så mye snakk om kvaliteten på forumet, at vi må få vekk alle tulleinnleggene i feil kategorier, de som er for useriøse etc. Hvis dere kranglefanter bare hadde latt være å henge dere opp i, og svare på disse trådene; så ville de kjapt falt nederst på listene over aktive tråder. Tenkt den tanken? Noe av poenget med alt dette er da som dere skjønner, hvordan i alle dager kan man kritisere og klage på kvaliteten og seriøsiteten når man selv er med å nære opp under den?Og forresten hvis, og da mener jeg kun som eksempel, noen ville ha en tråd om noe som det her, dog med en mer seriøs vinkling, så burde det gå ann. Jeg er sikker på at hadde jeg skrevet denne tråden for å kunne diskutere og brainstorme over muligheter til noe lignende (og nei selvfølgelig ikke å kjøpe opp Hemsedal) så hadde det nok kommet mange nok for å kritisere for et useriøst innlegg. Ikke vær så gretne a folkens, dere ser reklame overalt på nettet, dere tåler det? Hvor vanskelig kan det da være å se over disse få prosentene med "tulleinnlegg", og i tilegg vær nå litt mer tolerante. Alle er ikke 25+ gamle av de som henger her, 12-13-14 åringene må få lov å kunne skrive et innlegg hvor de spør om f.eks hjelmer uten å bli kalt naut fordi dette burde de ha søkt om på forumet, gud forby at det blir for MANGE innlegg her! "Uff av meg dette må jeg kommentere, et så useriøst innlegg klarer jeg ikke bare se forbi! Nei og nei her skal de små drittunga få lære reglene, naut!"

Sees på Tryvann a

:)
Jibbah #95839 11/11/2008 6:34 PM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Og ja, jeg vet jeg ikke har avnstitt, korrekturkontroll har jeg heller ikke gjort.

Og til kritikken av mine tidligere latterlige innlegg, så vil jeg bare si dette er en bruker jeg har overtatt fra en venn. Ideen til denne tråden kom da vi snakket om alle som disset innlegg som ikke var seriøse nok for de andre. Han skjønte ikke hvorfor folk ble mer engasjert i tulleinnleggene enn de seriøse, jeg mente at han tok feil der. Men hei! Tydeligvis hadde han rett.

Btw: Stiller meg som kanditat til Moderator for foruminnlegg, kanskje ikke en som kan fjerne, men hva med en som holder kontakten med moderatorene og sier ifra om dønn useriøse innlegg. Er ikke sikkert moderatorene henger innpå her hele dagen som oss=)

Jibbah #95840 11/11/2008 6:57 PM
Entusiast
Entusiast

Moderatoren bør være en som henger er i overkant mye :P

lest hele diskusjonen
Jibbah #95841 11/11/2008 7:07 PM
Veteran
Veteran

og funnet ut at jeg liker jibbah:)

eller vent
Jibbah #95842 11/11/2008 7:12 PM
Veteran
Veteran

syns jeg husker deg fra en stund tilbake:razz

lol, jeje, whatever.

jeg hadde btw ikke hatt noe imot å være moderator, hehe:wink

Jibbah #95843 11/11/2008 7:19 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat jibbah:Btw: Stiller meg som kanditat til Moderator for foruminnlegg

HAHAHA!

Hmmm
Jibbah #95844 11/11/2008 8:41 PM
Avhengig
Avhengig

De siste par innleggene til Jibbah skal han ha cred for; endelig litt saklig feedback!

Jeg er ikke enig i alt du skriver, men nå oppfører du deg i hvert fall normalt og argumenterer for det du mener.

Bra! smile

haha
Jibbah #95845 11/11/2008 9:05 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Elsker denne tråden! epic =)

Jibbah #95846 12/11/2008 12:51 AM
Entusiast
Entusiast

Kudos Jibbah! Liker den nye bedre enn den gamle...

Er ikke meningen å få noen til å framstå som naut om noen skulle oppfatte det slik. Er heller ikke meningen å overkjøre de som er 12-14 år ved å skrive lange og dølle innlegg, men om det er en ide som er verdt å diskutere så vil jeg gjerne hive meg på uansett =)

Men jeg blir virkelig mer provosert av tulleinnlegg, og syns forsåvidt at litt real hakking, når det bare er masete og ikke morsomt, er en passende måte å kvele fristelsen for gjentagelse. Store bokstaver og en haug med utropstegn gjør ikke noe morsomt, og da er det tid for :popcorn: og kose seg med internettets kalde kyniskhet.

Men jeg må også bemerke at det er ikke spesielt rart at det blir bemerket hvor inn i hampen fjåsete det første innlegget i denne tråden er. Dette forumet skal vel kunne romme mye, men det får da vel være måte på...

En bedre variant: "Er det mulig å starte og drive et anelgg på kjørernes premisser når selv store fotballklubber er eid av fansen?" En sånn variant er ikke forferdelig vanskelig for tenåringer heller.

HEHEHEHE episk
Jibbah #95847 12/11/2008 9:08 PM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Det siste du skrev der mann, du vet etter å ha lest det jeg skrev, at det var ikke poenget uansett!Hvorfor, bare hvorfor, er det så forbanna vanskelig å la være å kommentere innlegg dere ikke liker? Tenk, ingen kommenterer = de forsvinner = dere kjiser slipper å irritere buksa av dere. Er dere/du ikke mann nok til å heve deg over det? Imponerende....=)=)=)=)gla i dere alle sammen!

Jibbah #95848 12/11/2008 11:44 PM
Entusiast
Entusiast

Er det et problem at det stilles krav? De er jo akk så enkle. Du skal vite at innleggene plager meg ikke mer enn de fire minuttene det tar meg å skrive et svar. Det er bedre bruk av fire minutter enn om jeg så på TV, så for min del har jeg ikke ofret noe. Dette er jo tross alt bare internett og ikke engang noe å heve seg over når det ikke koster meg mer enn å sette på en kopp kaffe.

Ser forøvrig antydninger til den gamle Jibbah her nå igjen, og tror ikke veldig mye på at de tidligere innleggene dine var tull. Det tok vel for hardt på å være seriøs i bare noen få innlegg? Du har vært blottet for enhver finesse som skulle tyde på at det var en slags demonstrasjon av hvordan yngre deltagere på noe vis ikke blir tatt seriøst. Gjør de ikke det forresten? For meg ser det mer ut som om det er de som er eldre og litt ubegavet som får høre når de har sagt noe teit. Hmh.. Noe å heve seg over nå vel? Jeg regner med det blir en slags holde-pusten konkurranse her nå hvor vi skal demonstrere hvordan man skal heve seg over noe. Men frykt ei! Jeg står parat til å veksle mellom å være både direkte nedsettende og komme med vage antydninger! Lett ispedd retorikk som gjør at jeg kan unnskylde meg med at jeg er seriøs.

Bryr meg ellers bare sånn passe like mye om fremmede på nett som alle andre jeg ikke kjenner. Har forresten garantert mye finere ski enn deg.

=)
Jibbah #95849 13/11/2008 8:35 AM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Love you too mann:)

Well said!
Jibbah #95850 13/11/2008 8:59 AM
Avhengig
Avhengig

Sitat Peddyslate:Er det et problem at det stilles krav? De er jo akk så enkle. Du skal vite at innleggene plager meg ikke mer enn de fire minuttene det tar meg å skrive et svar. Det er bedre bruk av fire minutter enn om jeg så på TV, så for min del har jeg ikke ofret noe. Dette er jo tross alt bare internett og ikke engang noe å heve seg over når det ikke koster meg mer enn å sette på en kopp kaffe.Ser forøvrig antydninger til den gamle Jibbah her nå igjen, og tror ikke veldig mye på at de tidligere innleggene dine var tull. Det tok vel for hardt på å være seriøs i bare noen få innlegg? Du har vært blottet for enhver finesse som skulle tyde på at det var en slags demonstrasjon av hvordan yngre deltagere på noe vis ikke blir tatt seriøst. Gjør de ikke det forresten? For meg ser det mer ut som om det er de som er eldre og litt ubegavet som får høre når de har sagt noe teit. Hmh.. Noe å heve seg over nå vel? Jeg regner med det blir en slags holde-pusten konkurranse her nå hvor vi skal demonstrere hvordan man skal heve seg over noe. Men frykt ei! Jeg står parat til å veksle mellom å være både direkte nedsettende og komme med vage antydninger! Lett ispedd retorikk som gjør at jeg kan unnskylde meg med at jeg er seriøs.Bryr meg ellers bare sånn passe like mye om fremmede på nett som alle andre jeg ikke kjenner. Har forresten garantert mye finere ski enn deg.

Kunne jeg vært mer enig i det du sier, Peddy?

Tenke

Gruble

Vurdere

NOPE!

Jeg prøvde seriøst, men jeg klarer ikke å bli mer enig!

(Og jeg synes du er snill i tonen vedr. tullingene som nylig har gjort dette stedet mindre positivt å surfe innom...)

:twisted

Gamle kara
Jibbah #95851 13/11/2008 10:09 AM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

tror jeg stopper deg der

En tjeneste
Jibbah #95852 13/11/2008 10:31 AM
Avhengig
Avhengig

Sitat jibbah:tror jeg stopper deg der

Du kan ikke heller gjøre FriFlyt, og de som IKKE er her for å oppføre seg som barnslige, halveis tilbakestående tullinger, som ikke har fått medisinen sin (eller ikke har tilstrekkelig med IQ til å svelge) en liten tjeneste...?

Stopp deg selv!

:sad

Du må jo merke hvor "velkommen" du er, med det ene tulleinnlegget etter det andre?

Hvor store fritidsproblemer har du som kun er ute etter kødde? Lærte du ikke et minimum av normal oppførsel hjemme eller?

AAAH =)
Jibbah #95853 13/11/2008 11:39 AM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Du gleder meg med innleggene toppbutt77!Jeg syns det er litt koselig at du bryr deg sånn:):):)Gla i deg og mann!

Jibbah #95854 13/11/2008 12:54 PM
Entusiast
Entusiast

Skulle ikke du stoppe?

Altså, du må da skjønne at du blir ikke tatt seriøst, samme hvor mye du insisterer, når du vingler rundt og er kjent for bl.a. å skylde på personer ved fullt navn for spam!

Som sagt var du ei stund inne på noe bedre her tidligere, men nå har den gamle Jibbah dukket opp igjen. Istedenfor å tro på at denne tråden startet ut med det mål for øye at du skulle poengtere noe om hvordan folk oppfører seg, så tror jeg bare det er ro ro til fiskeskjær og at du egentlig hadde tenkt å kjøpe deg inn i Hemsen. But you blew it... Forresten så vil jeg be deg revurdere om det er vi som har et problem og ikke greier å la ting ligge - tar meg som sagt ikke mer enn en liten kaffepause å svare her. Se på noen av trådene her og legg merke til at det er rimelig drøye og fjåsete ting som får lov til å bare ligge i fred uten at noen gamlekarer (Forresten ganske absurd å bli kalt det når man er 26) kommer og er grinete.

Hva er det du styrer med? Hva er poenget ditt? Det virker ikke som du tenker gjennom hva du driver på med, men er så bestemt på å forsvare en liten tabbe med en større. Og "toppbutt77"?... Grattis Jibbah, Ukas slappeste.

Kos
Jibbah #95855 13/11/2008 2:06 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat jibbah:Du gleder meg med innleggene toppbutt77!Jeg syns det er litt koselig at du bryr deg sånn:):):)Gla i deg og mann!

Siden episk er et ord noen av dere bruker, så la meg si at "toppbutt77" er den mest episk elendige comeback-kommentaren jeg har hørt.

:grin

Klarer du ikke bedre enn som så? (Altså, jeg har jo lest innleggene dine, så sjokkert er man vel ikke)

Men jeg bryr meg, helt klart.

Du gir meg SÅ mye, Jibbah, at jeg derfor straks skal sette i gang med å forsøke å få deg vekk fra dette forumet, og det gjør jeg kun for deg!. Deg og en annen likesinnet liten sjarmør som har dukket opp på forumet nylig.

Jeg sier ikke at jeg klarer det, men som det skal FORSØKES! :cool Du vil ikke tro det.

Og enda, til tross for min målbevissthet på å få profilen din vekk herfra, så bruker ikke jeg heller mer energi på denne krangelen enn en liten kaffepause.

Det er ikke verre, forstår du!

Når man kan bruke et tastatur, og har en hjerne som er bittelitt mer velutviklet enn at man ikke behøver assistanse for å tørke seg selv i endatarmsåpningen etter et toalettbesøk (du kan forresten rope på mammaen din nå) så skrives et innlegg som dette på mindre enn 5 minutter!

Det ligger ikke mer energi bak! Jeg går ikke rundt og tenker på denne diskusjonen når jeg lukker nettleseren.

Jeg banner ikke og sverter på grunn av det du skriver.

For å bli SÅ engasjert, så måtte jeg først respektert deg, Jibbah.

Og problemet er at jeg helt ærlig har følt langt større respekt for våt hundebæsj som stinker på en fuktig gressplen enn hva jeg føler for deg.

Irritasjonsmessig, er du mer på nivå med en flue som surrer rundt hodet mitt. Men fluer er irrriterende nok over tid, og da vil man til slutt kvitte seg med de...

Og at jeg er en sur "gammel kar"? Du kjenner ikke meg, så hold seriøst kjeft.

Mitt "problem" er at jeg liker rett og slett ikke drittsekker som utelukkende lager kvalm og kødder til ting, og provoserer helt uten grunn, bare fordi man ikke har noe bedre å drive med.

Jeg tåler ikke slike folk. Jeg er allergisk mot dem.

Dine fritidsproblemer burde du ta et annet sted enn å sabotere et helt forum. Du har fått nok av hint om at folk er lei pisspratet ditt!

Men du vil jo ikke høre.

Du vil bare kødde, du. Og da må noen forsøke å oppmuntre deg i enda større grad til å kødde et annet sted!

Og jeg skal i verste fall mislykkes i forsøket på å få deg vekk fra FriFlyt.no!

So, Jibbah, can you feel the love?

:cool

I FEEL IT BROTHA! I FEEEL IT
Jibbah #95856 14/11/2008 11:08 AM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

føler det mann, føler det. Koser meg at dere vier hele kaffepausen deres til meg ass...Vet dere egentlig ikke mener det:) Alle venner er uenige av og til! Og bare sånn btw "Peddyslate", ja jeg hadde seriøst tenkt å kjøpe opp Hemsedal, Dønn seriøst! Selv om du er min venn, så må jeg få si at du ekke helt kjapp:PEr du tømrer?Jaja hvordan har dere det i dag a? Strålende vær med sol i dag, snø på fjellet og bakken i gang! Er dette dagen for å prøve å lære seg 720 på jibskates tror dere? Det er faen ikke lett, har kun kommet rundt på 540. Men så en fet film her om dagen, High School Musical 3! Har altid trodd de var skikkelig teite, men den var faktisk skikkelig spennende. Fikk sykt lyst å flytte til USA ass, gå på en skole i nærheten av et skianlegg og leve som på filmen lissom. Den Anbefales...jaja hvilke bakker er det dere henger mest i a? Hansa har btw beste julebrusen:)

Jibbah #95857 14/11/2008 12:03 PM
Entusiast
Entusiast

Tømrer? Jeg nei. Er nok ikke så nevenyttig jeg. Lærer ikke sånt på universitetet. Men jeg er litt skuffa over deg... Dette var slapt! Hadde håpa på at du skulle tørre å ta litt hardere i. Er jo ikke noe morsomt når du skal være forsiktig.

ka?
Jibbah #95858 14/11/2008 12:21 PM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Forsiktig mann? med hva? Jeg bare forteller om dagen og tankene minee, vil du at jeg skal snakke om noe annet eller? Dude, hva gjør du da? Elektriker?!Nevnyttig er jeg ikke hellerrrrr,,,,,,,nettopp kjøpt aksjer for 15 000 i Crew (CRU) kom an, det er et hett tips! (har litt insider, kjøp!)

Jibbah #95859 16/11/2008 12:12 PM
Medlem
Medlem

Sitat jibbah:Jeg bare forteller om dagen og tankene minee,

lag deg en blogg... :wink

Så bra!
Jibbah #95860 16/11/2008 12:16 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat -pål-:<blockquote><p>Sitat jibbah:Jeg bare forteller om dagen og tankene minee,

</p>

lag deg en blogg... :wink

</blockquote>

Bra kommentar!

Jibbah #95861 16/11/2008 5:00 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg har jo sagt hva jeg driver på med, Einstein...

Slemt
Jibbah #95862 16/11/2008 5:33 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat Peddyslate:Jeg har jo sagt hva jeg driver på med, Einstein...

Jeg synes du er slem og ufin nå!

Sammeligne Jibbah med Einstein??

Jeg skulle gjerne sett førstnevnte komme opp med Relativitetsteorien...

hehe du er tidig
Jibbah #95863 20/11/2008 11:57 PM
Jibbah Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

hehe du assa! Skulle likt og se du fyre opp med 2 seksere i fysikk og, piece of cake for en smarting som deg sant? En tulling som meg klarer det, da burde du leke deg til det:)Skjer a for tiden, noe snø? Snør i oslo

Long time, no see
Jibbah #95864 21/11/2008 12:09 AM
Avhengig
Avhengig

Sitat jibbah:hehe du assa! Skulle likt og se du fyre opp med 2 seksere i fysikk og, piece of cake for en smarting som deg sant? En tulling som meg klarer det, da burde du leke deg til det:)Skjer a for tiden, noe snø? Snør i oslo

Du er her ennå, altså, Jibbah?

Jeg begynte å tro at du var vekk.

Vel, vel, vi får bare gi det litt tid.

smile

Tømrer
Jibbah #95865 21/11/2008 1:54 AM
Fersking
Fersking

Bare et spørsmål Jibbah:

Må man være dum for å være tømrer/elektriker slik du insinuerer?

Bare nysgjerrig på hvordan du kategoriserer "smarte" og ikke fullt så smarte.

Lykke til
Jibbah #95866 21/11/2008 1:11 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat MonoJørgen:Bare et spørsmål Jibbah:Må man være dum for å være tømrer/elektriker slik du insinuerer?Bare nysgjerrig på hvordan du kategoriserer "smarte" og ikke fullt så smarte.

Lykke til med å få et normalt svar som ikke er kødd ut av den godeste Jibbah.

For øvrig synes jeg det er ganske utrolig at han tørr å insinuere noe som helst hva angår intelligens og hvem som er "smart" slik som han holder på...

Han har det med å få venner på forumet her inne i hvert fall.

Side 2 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå