Men vil bare minne på en ting. Det er dere som svarer og diskutere (f.eks tb77) og gjengen som i det hele tatt skaper en tråd ut av dette. Det er så mye snakk om kvaliteten på forumet, at vi må få vekk alle tulleinnleggene i feil kategorier, de som er for useriøse etc. Hvis dere kranglefanter bare hadde latt være å henge dere opp i, og svare på disse trådene; så ville de kjapt falt nederst på listene over aktive tråder. Tenkt den tanken? Noe av poenget med alt dette er da som dere skjønner, hvordan i alle dager kan man kritisere og klage på kvaliteten og seriøsiteten når man selv er med å nære opp under den?Og forresten hvis, og da mener jeg kun som eksempel, noen ville ha en tråd om noe som det her, dog med en mer seriøs vinkling, så burde det gå ann. Jeg er sikker på at hadde jeg skrevet denne tråden for å kunne diskutere og brainstorme over muligheter til noe lignende (og nei selvfølgelig ikke å kjøpe opp Hemsedal) så hadde det nok kommet mange nok for å kritisere for et useriøst innlegg. Ikke vær så gretne a folkens, dere ser reklame overalt på nettet, dere tåler det? Hvor vanskelig kan det da være å se over disse få prosentene med "tulleinnlegg", og i tilegg vær nå litt mer tolerante. Alle er ikke 25+ gamle av de som henger her, 12-13-14 åringene må få lov å kunne skrive et innlegg hvor de spør om f.eks hjelmer uten å bli kalt naut fordi dette burde de ha søkt om på forumet, gud forby at det blir for MANGE innlegg her! "Uff av meg dette må jeg kommentere, et så useriøst innlegg klarer jeg ikke bare se forbi! Nei og nei her skal de små drittunga få lære reglene, naut!"
Sees på Tryvann a