Sitat eritho:Fantastiskt at en av de mest surrete og usammenhengende innleggene her på forumet er det som vekker mest engasjement. Man kan jo lure på om det er Jibbah som er problemet her eller resten av forumbrukerne :wink

Det er egentlig litt latterlig at denne tråden har klart å skape såpass mye engasjement, ja! :grin

Men, for min egen del, så KLARER JEG IKKE å bare sitte i ro og se på folk slenge ut masse svada og vås, uten å komme med motsvar!

Og, ikke misforstå, det er ikke slik at jeg stempler ting/synspunkter som jeg er uenig i som vås og svada...for hvis man gjør det, da er man skummelt arrogant og ignorant.

F.eks, jeg deler ikke helt oppfatningen til Peddyslate om at skianlegg med skitrekk og heiser nesten er et onde (unnskyld hvis har tolket deg feil)som han gir uttrykk for i denne tråden, og jeg har vært uenig med ham før i andre debatter.

Men han er likevel en av de beste debattantene på FriFlyt, med masse kunnskap, og gode argumenter. (Det er mange av de her!)

Da er det ikke noe problem å ha stor respekt for vedkommede.

Selv folk man er totalt uenig med, er det ingen vansker å ha den største respekt for, så lenge man oppfører seg saklig.

Jibbah, som har laget denne tråden, er en jeg mistenker kun er ute etter å spre mest mulig vås. Om det er for å provosere (noe jeg tror), eller fordi han ikke er smartere enn som så, blir bare spekulasjoner. (Altså, jeg tror ikke han står på opptakslisten til Mensa heller, bare så det er sagt...men det er bare mitt inntrykk)

Men jeg GIDDER altså ikke å la slike spre masse vås, uansett hva motivasjonen er for å gjøre det!

Som jeg har sagt her før, så er forumet på FriFlyt i 90% av tilfellene et veldig positivt et, hvor folk som elsker sine ulike fysiske friluftsinteresser kan møtes og drøfte, diskutere og debattere.

At noen fjotter ikke gidder å anerkjenne fordelen med et slikt positivt nettsted, gjør i hvert fall ikke at jeg akter å holde kjeft.