Forresten Jibbah, nå våknet idealisten bak i hodet mitt og han bruker slegge for å komme fram og få si noe han og:
Ikke kjøp noe som helst. Ikke kjøp en bakke, ikke bli medeier, ikke engang kjøp skiutstyr i år. Vet du hva probelemet er? Ikke karene med tjukke lommebøker som eier alt, men vi, idiotene som betaler prisen de forlanger. Noen tusenlapper eller fem millioner gjør ingen med det. Det gjør bare deg til en av de. Du nevnte fotballklubbene... Tror du ikke fansen må betale for billetter? Hva skal de si? "Jeg eier klubben"? Gratulerer. Du eier 1/10000000'nde del. Søtt.
Du trenger ikke kule og flashy klær, du trenger ikke musikkanlegg og lys, afterski, hytter med boblebad eller parabol. Du trenger bare skiene, brettet, bmxen, mtben, skøytene, sparkstøtta eller rullatoren og nok kjærlighet til det til at du faktisk kommer deg ut selv.
Hvis du ikke har alt dette så har du aldri det som trengs for å få min støtte. Og dersom du har det, ja så trenger du ikke min støtte for da er du allerede på vei opp ei ny fjellside med spaden din.