Sitat jibbah:tvilsomme kara. var no useriøst det innlegget så jeg ja, en liten smule. Men serr kara, sjekk fotballklubbene som er eid av fansen, det er oss! Hvorfor kan ikke vi gjøre det samme? Kom igjen dugnadsnorge! I disse dårlige tider må vi stå sammen og støtte hverandre. Når andre frykter markedet, det er da entreprenøren gjør sitt intog. En sann visjonær tør satse når andre sitter redde på gjerdet. (Noe i den duren, noen som kobler? Hvor er sitatet fra? Førstemann til å finne ut får 10 ekstra friflyt poeng!..er btw oversatt fra engelsk, en serie som går nå). "Det er jo et litt feil tidspunkt for mange å bruke penger på investeringer nå. Selv så lite som kr 1000,-" Når skal du investere da? Når markedet er på topp? Følg med i Sivil økonom studiet da mann! =) Men dønn seriøs, hvorfor kunne ikke dette vært mulig? Mer park, mer tilrettelagt for det folk vil ha! Varmestue uten boler til 50 kr stykket osv...jeje sigg e digg, eller hva tveit?

Eh, jeg burde vel kanskje la være å kommentere denne tråden, og bare la den dø en naturlig, og høyest fortjent død...

Seriøst, jibbah, HVA er det du snakker om egentlig??

Det er jo så mye svadaprat i innleggene dine, at Morten Harkets tåkeprat plutselig er soleklart og logisk! (Og Market Harket har ALDRI vært det minste logisk og soleklar!)

Hvilke fotballklubber er du snakker om som er eid av fansen, egentlig? Det blir en utfordring for deg å komme med et godt eksempel!

Du skal nå altså kjøpe opp Hemsedal...du og "en gjeng jibbere"? Hvor mange jibbere er det snakk om her da? Og hvor mange tusenlapper skal hver enkelt gå inn med?

PS! Ikke kom til meg og snakk om siviløkonomi så lenge du trekker det jeg sa totalt ut av sammenhengen! :cool

Jeg snakket om at 1000 kroner er for mye å investere i forbindelse med ditt lille Hemsedal-oppkjøp-prosjekt!

Klart man kan gjøre de beste investeringene når markedet ligger nede.

Men da må det være et trovedig prosjekt, hvor det eksisterer en markedsplan, som tiltrekker seg investorer, som i sin tur forventer å få en beregnet AVKASTING på sin investerte kapital!

Å bable vås på FriFlyt-forumet er ikke stedet for å tiltrekke seg slike investorer!

"Følg med i Sivil økonom studiet da mann!"

Yeah, right! For det har DU gjort??

:grin