Sitat Hysa:Ikke kjøp noen som helst av de store sportskjedene, det er vel det beste. La de lure mainstreamfolka så kan vi som vet hva vi snakker om handle på conrad, evt vpg, ute, til nød platou;-)

He he. Jo, du har et poeng, hysa.

Så klart, kjører man ski et par-tre dager i Påsken hvert år, and that's it, så kan man vel la seg prakkes på en billig pakke fra noen som ikke vet hva skiutstyr egentlig er.

Men, altså, all honnør til kjedeforhandlere som faktisk har folk som kan sakene sine! For det finnes absolutt.

Men, brenner man for skikjøring, og vil ha seriøse råd, fra seriøse folk, som kjører ski selv, og man ønsker KOMPETANSE så ville jeg gått for fagforretningene. Oslo Sportslager, enkelte av Anton Sport-forretningene (hvis ikke de er delvis oppkjøpt, og slått sammen med andre...muligens Sport1...?), Sportsnett, Platou, VGP, Jesting Sport i Oslo, og tilsvarende.

PS! Er det arrogant av meg å føle en kombinasjon av forakt, oppgitthet, og lattermildhet når jeg går forbi sportsavdelingen på COOP OBS og ser alpinpakker til kr. 1500,- ???