Føler jeg bør svare på ditt innlegg ?Magnus Motion?.
?Animal, ikke generaliser nå
?
Muligens generaliserer jeg vel mye ved uttalelsen ?G-sport er generelt totalt i mangel av kundevennlighet og teknisk viten.?. Min uttalelse bygger på temmelig mange år med reising i Sør-Norge inkl besøk på nesten alt av sportsforretninger der jeg har vært, grunnet stor sportsinteresse. Etter flere tiår på reisefot ser jeg på G-sport som bare en ?halvveis sportsforetning? beregnet for nybegynnere uten noen viten om ski og som nærmest kun selger billige ski og er nærmest uten viten om ski og skikjøring. Jeg ser selvsagt positivt på det dersom dette har endret seg.
?er mange av oss på Gsporter rundt om kring som har viten og tekniske ferdigheter ;)(+ en del maler som ikke så mange andre har)?
Ok; men jeg har ikke opplevd denne ?viten og tekniske ferdigheter?. Ser ikke bort ifra at dere har ?en del maler som ikke så mange andre har?. Men; etter erfaring forundrer dette meg litt. Du er kun 16 år ?Magnus Motion?. Det trenger ikke bety at du personlig ikke har tekniske ferdigheter. På din alder hadde jeg konstruert og laget ting jeg ikke kan beskrive her på nettet.
?Man kan vel ikke forventes å ha maler til alle verdens bindingtyper? (som man ikke forhandler selv?)?
Nei, det har jeg heller ikke ment! Men; at en G-sport forretning ikke påtar seg montering av bindinger grunnet mangel av mal kun til forbinding faller totalt inn i min oppfattelse av G-sport. Dette burde de tatt på seg, ev mot ekstra betaling.