D-link
Min er faring hvertfall er at så lenge man fløger det som står på skien slipper du alltid unna med en binding som sitter og allt blir fint!! Det som kan skje på noen av dagens ski er at faktisk skruene som følger med er lengre en hva skia tåler.
På alle mine egene ski og kunde ski jeg har montert har vi alltid brukt skias mål og står det ikke noe på skia har vi gått ut i fra 3,6 og det har fungert glimrende!!!
Var i et møte angående et par vølkl ski som bindingen slapp på to ganger hvor blandt annet Vølkl sin team sejf og salgsjef fra fabrikken kom og gikk igjennom montering sammen med oss for de var ikke helt villige til å godta reklamasjon siden en annen butikk hadde prøvd å om montere bindingene etter oss og da fikk vi hvertfall go fra de at vi gjorde det riktige,men er sikker på at de fleste monterer med en litt egen vri utifra hva man venner seg til...Det viktigste er jo at bindingen sitter fast og at kunden blir fornøyd!!
Og jo takk jeg har skjønt at animal sitt liv er å kverrulere med alle andre som svare på innegg her på ff!!!