Sitat arilderbest2:Nå var vel hele greia med Claim at den skulle være litt breial. Hehehe. Zackrisson var helt tullete rå, og den selvredningen, om vi kan kalle det det, er noe av det drøyere jeg har sett på film noengang.Normalt synes jeg forresten jibbing er noe av det kjedeligste i verden på film(moro å leke seg da), men både med Claim og SSD fra i fjor har Colby West dratt underholdningsverdien ved skijibbing til nye høyder. Jeg driter strengt tatt sterkt og hardt i hvem som er best til slike tøyseting på ski, men Colby West er blitt en favoritt. Unusual!
Ja, den skulle være litt breial, og nok engang leverer MSP breial holdning med humor og glimt i øyet.
Virker som det er en veldig bra stemning kjørerne i mellom når de filmer med MSP. Det kan så klart bare være spill så lenge kameraene går, men jeg tror ikke det. Virker som det er god kjemi over hele linja.
Jeg er enig ang. for mye jibbing. Det er ikke det som gir meg lyst til å kjøre ski. Men jeg gjentar gjerne det jeg har sagt før at det jibberne gjør av spins og triks på ski (og brett) er kult å se på. Og hvordan de får det til, fatter jeg vel egentlig ikke.
Colby West, derimot, er utrolig artig å se på. Han klarer jo å klovne og show'e så det er umulig å ikke bli underholdt. Og pokker ta som han kjører bra follow-cam! (i SSD)
En annen jibber som er artig å se på, er Mark Abma. Men, det som gjør han bra etter mitt syn, er at han ikke kjører primært park og pipe, men også storfjell, skog og pudder. Og han får skogskjøring i dyp pudder til å se så jævlig enkelt ut. Han har definitivt det jeg vil kalle fri flyt!
(Hmmm, får nesten lyst til å se litt skifilm, enda man kanskje heller burde legge seg...!)
:cool