Sitat PitbullFrode:var på baluba i bergen på torsdag.. jeg stod i kø fra klokken kvart på fem om morningen til 8 da de åpnet for jeg skulle ha ett av de fem parene de skulle ha av line ep pro.. så va jeg først inn og spurte febrilskt etter hvor de stod og da sa han så fint han ene som jobbet der at nei de ble solgt med en gang og at de hadde bare to par.. jeg var som sagt første mann inn og skjønner ikkje hvordan de kan ha bltt solgt først.. elendig av platou å komme med lokketilbud som de ikke har.. etterpå gikk jeg for å se på en sekk de hadde reklamert med som skisekk og skikkelig gode ting men når jeg spurte om den så fikk jeg høre at det ikke var en skisekk.. det var en tursekk.. hva er det de driver med på platou.. herregud for en gjeng med idioter sier no bare jeg....
Hallo PitbullFrode
Beklagelig hendelse på Skibalubaen i bergen på Fredag! Jeg føler at jeg (Jobber med K2 og Line) må svare for noen frustrasjonene dine.Jeg kan bekrefte at det var dårlig med EP-Pro ski på Balubaen i år. Dette fordi vi hadde et avvik på lageret vårt. Det vil si at det ikke er Platou Sport som har ansvaret for dette, men jeg. Kan bare informere deg om at gutta (og jentene) på Platou Sport i Bergen er "dønn" proffe på det de gjør, og ikke hadde noen skyld i dette. Kan ikke annet en å oppfordre deg til å ta en tur innom i butikken i Bergen, og ta en prat med noen i skiavdelingen. De har kan hende et plaster på såret for deg???Eldar