Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skibaluba 08
#94974 07/10/2008 5:17 PM
Lamanga Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

http://skibaluba.oskorei.no/

Ser i katalogen at det er mye fjorårsmodeller. Er det for det meste det det går i eller er det nye modeller der også?

Er opplegget bra?

Re: Skibaluba 08
Lamanga #94975 09/10/2008 1:55 AM
Lamanga Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

bumpitibump!

..
Lamanga #94976 09/10/2008 10:27 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

det er lager tømming av restene fra ifjor. pluss at dei kjører noen intro tilbud på noen få varer

elendig av platou
Lamanga #94977 12/10/2008 6:19 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

var på baluba i bergen på torsdag.. jeg stod i kø fra klokken kvart på fem om morningen til 8 da de åpnet for jeg skulle ha ett av de fem parene de skulle ha av line ep pro.. så va jeg først inn og spurte febrilskt etter hvor de stod og da sa han så fint han ene som jobbet der at nei de ble solgt med en gang og at de hadde bare to par.. jeg var som sagt første mann inn og skjønner ikkje hvordan de kan ha bltt solgt først.. elendig av platou å komme med lokketilbud som de ikke har.. etterpå gikk jeg for å se på en sekk de hadde reklamert med som skisekk og skikkelig gode ting men når jeg spurte om den så fikk jeg høre at det ikke var en skisekk.. det var en tursekk.. hva er det de driver med på platou.. herregud for en gjeng med idioter sier no bare jeg....

Lamanga #94978 12/10/2008 6:55 PM
Lamanga Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Jeg kjøpte meg Armada AR6 og Rossignol Sensor 3 støvler. Fikk 3000 kr avslag, så er fornøyd jeg.

Beklagelig
Lamanga #94979 13/10/2008 3:12 PM
Fersking
Fersking

Sitat PitbullFrode:var på baluba i bergen på torsdag.. jeg stod i kø fra klokken kvart på fem om morningen til 8 da de åpnet for jeg skulle ha ett av de fem parene de skulle ha av line ep pro.. så va jeg først inn og spurte febrilskt etter hvor de stod og da sa han så fint han ene som jobbet der at nei de ble solgt med en gang og at de hadde bare to par.. jeg var som sagt første mann inn og skjønner ikkje hvordan de kan ha bltt solgt først.. elendig av platou å komme med lokketilbud som de ikke har.. etterpå gikk jeg for å se på en sekk de hadde reklamert med som skisekk og skikkelig gode ting men når jeg spurte om den så fikk jeg høre at det ikke var en skisekk.. det var en tursekk.. hva er det de driver med på platou.. herregud for en gjeng med idioter sier no bare jeg....

Hallo PitbullFrode

Beklagelig hendelse på Skibalubaen i bergen på Fredag! Jeg føler at jeg (Jobber med K2 og Line) må svare for noen frustrasjonene dine.Jeg kan bekrefte at det var dårlig med EP-Pro ski på Balubaen i år. Dette fordi vi hadde et avvik på lageret vårt. Det vil si at det ikke er Platou Sport som har ansvaret for dette, men jeg. Kan bare informere deg om at gutta (og jentene) på Platou Sport i Bergen er "dønn" proffe på det de gjør, og ikke hadde noen skyld i dette. Kan ikke annet en å oppfordre deg til å ta en tur innom i butikken i Bergen, og ta en prat med noen i skiavdelingen. De har kan hende et plaster på såret for deg???Eldar

:)
Lamanga #94980 13/10/2008 3:16 PM
Fersking
Fersking

jeg er også fornøyd. fikk tilsammen 6250kr (!) i avslag på whiteout jakke og bukse. jakken var satt mer avslag på enn planlagt på grunn av en feil. det gjør ikke meg noe!

Lamanga #94981 13/10/2008 6:46 PM
Fersking
Fersking

Sitat PitbullFrode:var på baluba i bergen på torsdag.. jeg stod i kø fra klokken kvart på fem om morningen til 8 da de åpnet for jeg skulle ha ett av de fem parene de skulle ha av line ep pro.. så va jeg først inn og spurte febrilskt etter hvor de stod og da sa han så fint han ene som jobbet der at nei de ble solgt med en gang og at de hadde bare to par.. jeg var som sagt første mann inn og skjønner ikkje hvordan de kan ha bltt solgt først.. elendig av platou å komme med lokketilbud som de ikke har.. etterpå gikk jeg for å se på en sekk de hadde reklamert med som skisekk og skikkelig gode ting men når jeg spurte om den så fikk jeg høre at det ikke var en skisekk.. det var en tursekk.. hva er det de driver med på platou.. herregud for en gjeng med idioter sier no bare jeg....

Sorry for det! Idioter-- takk for den. Ta kontakt med meg pr epost så skal vi se hva vi klarer. brede@platousport.com Mvh Brede Birkeland (the boss)PS!Ellers er variant-sekken er konge til topptur. Derfor tok vi den med. Selv testet den på topptur i Lofoten...

.
Lamanga #94982 17/10/2008 1:11 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Til Eldar: Sikkert mange gode selgere på Platou men å si at dem er "dønn proffe" på alt dem gjør er ikke riktig. Klarte ikke montere mine p18 bindinger engang selv om jeg ba dem knekke stopperne til helvette da dem ringte å sa de ikke kunne bøye dem. Måtte tilbake i butikken også da jeg kun fikk tilbake framhuset i bindings esken.

Synes ingenting om hele Skibaluba. Å oppgji prisene opp mot ordinær pris blir bare tull når det tross alt er fjorårets utstyr det stort sett er snakk om. Det å få 50 prosent avslag er ingenting å lage baluba for. :wink

Lamanga #94983 17/10/2008 1:30 AM
Lamanga Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Eg blei vertfall storfornøy. Fant alt det eg skulle ha. en del ting som var nye modeller.

Lamanga #94984 24/10/2008 11:56 AM
Entusiast
Entusiast

Om de ikke er "dønn proffe" på platou, så skal de i allefall ha skryt for god service. Kjøpte meg et par Faction 3.zero med NTN på balubaen, men da jeg hentet de i dag fikk jeg beskjed om at de først hadde borret for langt fremme, så de måtte plugge hullene. Dette har jo ingen praktisk betydning(har det vel?), men jeg fikk en grunnplate (som jeg skulle kjøpe uansett) og et ekstra sett med powertubes som plaster på såret.

GOD service????
Lamanga #94985 24/10/2008 12:22 PM
Medlem
Medlem

Alt etter hvor mye de hadde borret i skia dine synes jeg det der var det minste de kunne gjøre. Hvis det er snakk om at det er borret fullt sett huller i begge ski ville jeg ikke tatt imot skiene. Jeg ville krevd et par nye ski, et kraftig avslag i pris eller krevd kjøpet hevet. Ett sett ekstra plater og powertubes på kjøpet synes meg å være et alt for lite plaster på såret.Du har kjøpt og betalt for et par feilfrie ski, og da er det det de skal levere. Er det kun snakk om at de har borret et par huller før de oppdaget brøleren er saken selvfølgelig en annen og da kan platene og tubene du fikk med være en god kompensasjon.Selv om det ikke har noen særlig praktisk betydning for bruken din at det er et ekstra sett huller vil det bety en kraftig reduksjon i annenhåndsverdien på skiene.(Nå snakker jeg igjen om fullt sett ekstra huller) Sett at du får lyst til å selge dem neste år. Hvis kjøper skulle ønske å bytte til alpinbindinger eller har helt annen skostørrelse enn deg og vil flytte bindingene kan det godt hende at kjøp blir uaktuelt siden du allerede har to fulle sett hull i hver ski... Jeg spør alltid etter hvor mange monteringer et par ski har hatt før jeg kjøper brukt, og kjøper ikke ski som har hatt mer enn en montering...

Lamanga #94986 24/10/2008 12:30 PM
Entusiast
Entusiast

Er kun snakk om et par hull=)

GOD service!!
Lamanga #94987 24/10/2008 1:02 PM
Medlem
Medlem

Da var det god service! (Og jeg skulle ønske forrige innlegg kunne slettes!)

Hva skal en som ikke jibber med twintip?
Lamanga #94988 24/10/2008 6:35 PM
Entusiast
Entusiast

I Tromsø blir det baluba med bare '09-ski..

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå