Alt etter hvor mye de hadde borret i skia dine synes jeg det der var det minste de kunne gjøre. Hvis det er snakk om at det er borret fullt sett huller i begge ski ville jeg ikke tatt imot skiene. Jeg ville krevd et par nye ski, et kraftig avslag i pris eller krevd kjøpet hevet. Ett sett ekstra plater og powertubes på kjøpet synes meg å være et alt for lite plaster på såret.Du har kjøpt og betalt for et par feilfrie ski, og da er det det de skal levere. Er det kun snakk om at de har borret et par huller før de oppdaget brøleren er saken selvfølgelig en annen og da kan platene og tubene du fikk med være en god kompensasjon.Selv om det ikke har noen særlig praktisk betydning for bruken din at det er et ekstra sett huller vil det bety en kraftig reduksjon i annenhåndsverdien på skiene.(Nå snakker jeg igjen om fullt sett ekstra huller) Sett at du får lyst til å selge dem neste år. Hvis kjøper skulle ønske å bytte til alpinbindinger eller har helt annen skostørrelse enn deg og vil flytte bindingene kan det godt hende at kjøp blir uaktuelt siden du allerede har to fulle sett hull i hver ski... Jeg spør alltid etter hvor mange monteringer et par ski har hatt før jeg kjøper brukt, og kjøper ikke ski som har hatt mer enn en montering...