Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
picture this!
#9491 14/10/2007 2:07 PM
Brekkis Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

noen som har sett den? jeg fikk den på fredag, og..syntes den bare var ''grei nok'' var lissom noe som mangla syntes jeg. forrige MDG filmen, follow me around var jo mye mere feelgood. Men var mye nyskapende der..mye fet streetkjøring.

Noen andre som har sett den? hva syntes dere?:)

hmm, nei, men....
Brekkis #9492 14/10/2007 8:45 PM
Avhengig
Avhengig

skjønner hva du mener!fett nok med mye skamfet kjøring, men ingenting er som en skifilm der du kommer tett på kjørerne og "er med dem rundt og opplever ting".field er vel et godt eksempel på feel-good skifilm!!!

kuken
Brekkis #9493 14/10/2007 11:38 PM
Medlem
Medlem

Jeg syntes picture this var en ren balle av en film. virkelig pungsvett lukt av hele greia. for mye kamerarunking, og hele filmen virket på meg "kald". heldigvis var den ikke lang.wiig sin part var kul, men kort. samme med eero sin. resten: huff.

kan anbefale en film da, om man etterlyser å "lære" litt om diverse kjørere. Sjekk ut Lines. Storfjellsfilm med ekstremt mange gode brettkjørere i. Varer nesten en og en halv time, og vil si den koker rotta på fjorårets First Descent, som var noe i samme sjanger.

"Lines" the movie
Brekkis #9494 15/10/2007 9:03 PM
Fersking
Fersking

For oss som er lei av kjedelig Jibbefilmer. "Lines" av Alex Pauporte. Masse deilig new school big Mountain kjøring av Travis Rice, Nicholas Muller, Jonaven Moore og Gigi. Den tar og for seg forhistorien tilbake til 80 og 90-tallet med legender som Tom Burt og Tex Davenport, Shawn Farmer, Craig Kelly og mange fler.Se den gratis på: x-tremevideo.com. Free trial: Du ser den første filmen gratis. Jeg gleder meg også til dokumentaren om Craig Kelly: "Let it Ride" Kan også anbefale ekstramaterialet på "Catch the vapors" 12 minutter med ekstremt bratt alaskakjøring med Jeremy Jones.

Tori
Brekkis #9495 16/10/2007 12:12 AM
Medlem
Medlem

Takk for tipset!

Sjekka ut extraen på Catch the Vapors ja. Helt latterlig moro, og litt skremmende til tider. Gleder meg stort til TGR´s Lost and Found kommer ut også.

Lines´dekning av Mike Ranquet er også minneverdig. Virker som en dritartig fyr "back in the day".

Lost and found
Brekkis #9496 16/10/2007 11:16 AM
Fersking
Fersking

Lost and found så jeg også på www.x-tremevideo.com. Ikke så mye snowboarding, men litt alaskakjøring med Jeremy Jones og faktisk litt skogskjøring med han og Chris Collins.Men den inneholder mye kul skikjøring. Syns faktisk den var bedre enn seven sunny days.

picture this
Brekkis #9497 20/10/2007 9:08 AM
Fersking
Fersking

når det gjelder picture this, fikk jeg se den første gang på mandag, og har sett den så og si hver dag siden det, og må si den blir bedre og bedre for hver gang!!:) nå ser jeg mye etter redigering og filming også og der har den jo høyt nivå!