Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jibbe musikk
#94332 15/11/2004 9:26 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hva er den feteste Jibbe musikken? Personlig liker jeg Bob Dylan, Pink Floyd, The hives, AC/DC og Iron Maiden

ta en titt på listen over innlegg i forumet
More than words
OP Offline
More than words

"hva er den beste jibbesangen"

Herrugud hjelm meg med idioter!??!??
More than words
OP Offline
More than words

Du.. Hør her.. det finnes ikke no jibbe musikk! Jeg pleier å jibbe til musikk jeg liker ikke musikk andre liker som jeg har lasta ned fordi det kaller de "jibbe musikk"!..Du kan vel jibbe til den musikken du selv liker vel!!!Alt egentlig er vel jibbe musikk, kansje techno,house,hard-metal ikke er så veldig fett , men last ned grupper som sublime,swollen,dynomite-d,sweatshop ,ugress, Postal Service,Modest Mouse,Kaskade, timbaland,Slightly Stoopid, Cunninlynguists , awol one osv. Da har du kansje mest hip-hop og chilli'm music, men det liker jeg å jibbe med, og mange kamerater også!JIBB MED DET DU VIL, ER IKKE NO SOM EGENTLIG HETER JIBBEMUSIC!

More than words
OP Offline
More than words

må bare slutte meg til sistemann her...

Du hører på det du synes er fett, og synes du fet musikk er fet bare fordi den er fet og ikke fordi du egentlig synes det, da prøver du for hardt, og det er ingen ting som er så lite kult som å prøve for hardt laugh

men på min skifilm skal ihvertfall snow/informer være med laugh

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå