Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Oppbygd binding til Jibbing!
#93788 23/11/2004 5:23 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har et par Line ski og tenkte derfor at jeg skulle kjøpe med et par Line Reactor bindinger når jeg skal til USA om et par uker. Jeg kjører hovedsakelig i park. Det jeg lurte på, denne bindingen er jo ganske mye bygget opp så man står høyt over skien. ER den da et dårlig valg til parkkjøring? Denne bindingen er jo laget til å kjøre park med da men har gørt mye negativt om høye bindinger her på forumet...håper på seriøse svar fra seriøste folk osm har peiling, ikke fjortisser som sier at disse bindingene er noe dritt siden de ikke har de selv!

More than words
OP Offline
More than words

Døh, dette finnes det et opplagt svar på, mack, oppbygde bindinger er for speed- nizzer med kondomdrakt (This ain`t no place for a condom, take it off..) Skal du jibb så må du bygge ned. Eller; NO cred....Et tips er 1080 bindingene. link er lagt ut på en annen tråd.

JMOTU 4ever

You go crayzee girl...
More than words
OP Offline
More than words

Jee...Nå skal du høre her azz, oppbygde bindinger kan være fett det lissom...men ikke LINE da for gods sake! De bindingene er ikke da reel shiit. Funker sikkert fett nok for søndagsjibbere og andre nizzer, men skal du dra på mad hardt i pipen, finnes det bare ett option dawg! Nemlig de nye 1080-bindingene som kommer på markedet etter jul. Har selv vært part of da testcrew in Whistler, og jeg kan love deg at de rockz! Fy fader, jeg landa trix som jeg bare kunne drømme om før... Gled deg ezze...!

More than words
OP Offline
More than words

..er jo en helt spesiell binding. Den er helt syyk. Den har vunnet en stor internasjonal pris innenfor nyekapning. Dette er ingen vanlig plate, den går bare nedi skien på misten, på tå og hælkanten ligger det puter for å dempe. Dette er en super jibbebinding! Lager for jibbing! Så "jibbmastah", ikke drit deg ut....

More than words
OP Offline
More than words

Dø Mugne-magnus; D er 1080s som gjelder. Ikke Lines:Sånn er det bare...

JMOTU 4ever

More than words
OP Offline
More than words

alle dere jibbmastahfolk er ukule azz. er ikke bare deres egen shit som rocker da.Ha litt respekt lissom..

More than words
OP Offline
More than words

Lurte litt på oppbygde bindinger selv jeg,har ikke sett mye av dem ute til jibbing, men la merke til at endel utøvere på AirWeGo på lørdag hadde det...Finnes det oppbygde jibbebindinger fra andre merker enn Line?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå