Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
scratch vs. porsche
#93426 29/11/2004 8:33 PM
More than words
OP Offline
More than words

er det noen som vet om det er plass til ett par scratch 174 på tvers i en cayenne?

More than words
OP Offline
More than words

Kjøp meg en cayenne du ja! da blir jeg glad. Pass på å få turbo utgaven. En skiguard boks i matchene farge er fett nok. Takker så mye

hæ? har du ikke råd til en selv?
More than words
OP Offline
More than words

hvilken farge vil du ha?

More than words
OP Offline
More than words

Hei mr. show off, omdet er plass i en cayenne, kommer helt ann på fargen...Personlig liker jeg å breefe i bakken, da med triks å ikke utstyr. Prøv d da smile

More than words
OP Offline
More than words

Så va det på an igjen!!

More than words
OP Offline
More than words

Ja det burde gå det, men er ikke helt sikker. Jeg fikk kjøpt den ene Ferarri 456en som han der araber duden kjører,de laget 3 stykker i stasjonsvognversjon og der går skiene helt fint inn på tvers. Har hørt endel skjeve kommentarer fra proletarer i traktorer (les: SUV), men de blir stort sett stumme når jeg drar en opp i 320 på vei hjem fra fjellet.

skulle vel gå det...
More than words
OP Offline
More than words

det går fint det, men ikke ha takboks på cayennen!ha heller sånn diskret elektromagnet-takgrind, som ligger lavt på taket!

og kjøp cayenne turbo, svart med beige skinnseter, masse ekstrastasj, stooort anlegg, og 20-tomms kromfelger...og kjøp en polakk til å holde den ren og pen

More than words
OP Offline
More than words

Hei, jeg selger og leier ut polakker i alle størrelser til alle formål.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg regner med at du her snakker om flere par ski på tvers, for ja, det er det helt klart plass til!!!Et par ski er jo bare tragisk mener jeg. Et par ski til enhver anledning! Og kjør på med noen 23" felger på vinterdekkene, det er et must! Vi sees i dalen, selv liker jeg best min nyinnkjøpte Lambourghini LM 400.

More than words
OP Offline
More than words

Holder en knapp på Hummer, jeg da.. Ny versjon med jetmotor og innebygget polakk er på vei.Så Rent'a'polakk må snarest bytte yrke/selge firmaet.Fabrikken oppgir at garasjeplass er ekstrautstyr..

selvfølgelig skal man ha mange par ski, henrik!
More than words
OP Offline
More than words

helt enig i at man skal ha flere par ski, men nå snakker jeg jo bare om å ha en alternativ måte å komme meg ned til caféen hvis jeg setter fast bilen på vei ned reidarskaret.sees i dalen, ja.

More than words
OP Offline
More than words

Hvordan funker den Cayenne i fyllekjøring da? Er de veldig strenge på det i østlandets ski resorter eller?

More than words
OP Offline
More than words

det er vel ikke helt lovlig der heller, men fengsel er jo ikke noe stress. har du nok cash, kan du søke oslo fengselsvesen om å få lov til å sone på hotel continental.

More than words
OP Offline
More than words

De er jo helt klart at man må da ha en egen bil til frakt av skiene.. Dette sier seg jo selv.. Er jo som om man bare skulle ha 2 garasjer på hytten det da..

Husker en gang i fjor, da jeg i forfjamselsen tok Hummeren som pappa bruker til å frakte skiene, ut for å handle mer portvin på vinmonopolet. Var en meget pinlig afære.

Ja, slik vil man jo helst slippe spør di meg.

Bentleyen må da være grei nok?
More than words
OP Offline
More than words

Hva er det nu som har medført at det plutselig er blitt så galt med Bentley? Min Turbo R har da fungert utmerket som vinterbil i årevis, så hvorfor dette maset om drift på alle hjul? Efter at min sønn Barbie Amadeus instruerede vår hviterussiske polør til at polere litt ekstra grundig inne i hjulhusene, har bilen vært grundig ren også under slapseføre. Nu kan det riktig nok anføres med ettertrykkelighet at det i grillen på Turbo R har litt lett for at sette seg østkantrusk i form av rånnifingre og sortkruset nesehår, men bilen er solid bygget og man kan ellers ikke merke at fronten nu og da dulter borti en og annen fotgjenger på Grorud i det vi passerer på vår vei til Haphieldtoppen. Og jeg må atter en gang få lov til at presisere Haphields uovetrufne fortreffelighet; her finner man altså nok av likesinnende og man trenger ikke skiemmes over at have en jakuzzi med innebygget champagnekiøler på terassen. Storartet, Babben!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå