Det er vel plenty med skitips ute å går på sidene her.. jeg har fischer big stix 75, de er bra og artige å kjøre på, men er ikke twintip. De har også en overkommelig pris.har også nordica beast 8 tt, de er egentlig for stive til å hoppe med, men biter veldig fra seg i bakken og er håpløse i off piste..men jeg er ikke noen twintip entusiast så jeg tror nok du må vente litt utpå dagen så får du nok noen bedre tips.