Regnet med noe sånt, er jo mye å kreve av en ski, derfor "lekeski". Kan ikke nekte for at jeg er en helge kjører, men har jo ikke tid til noe annet når jeg studerer i oslo og ikke har bil. Noen tips anngående merker/modeller på ski og binder. Støvler er det vel bare å stikke til en seriøs butikk å teste.