Hei trenger litt råd ang skivalg, jeg vier ca 100 kilo og er 177 høy, er K2 Fujativ ett bra valg da eller bør jeg satse på noe stivere?Takk for all hjelp.
Skal hovedsakelig bruke skiene i parken....