tryvann er en dødsfelle. hoppet på bigjumpen under heisen. Det resulterte i en nesten ulykke med personer som kommer inn i løypa, 10 meter etter landingen. flaks jeg ikke strøyk med. raila på kink boksen, landa på en stakkars kid, som ikke visste bedre. gikk heldigvis bra. tidlig i sessongen ble jeg fratatt kortet i en uke for å kjøre på feil sted. de mente de skulle sette et eksempel for sikkerheten..haha..hvilken sikkerhet. drar du til andre land, er parkene forbeholdt eksperter. der er det ingen turister som kjører slalom mellom rails og hopp. Jeg tror ikke tryvann eller andre anlegg skjønner at dette er en farlig idrett, som kun kan gjøres sikrere ved større sikkerhet i park områdene.jeg har vært en del i tryvann i vinter og har ikke sett noe til de ansatte i park område. På deres internett sider står det om sikkerhetsinnstrukser. noe jeg tviler på at noen leser. ting kommer ikke til å skje før noen dauer.....og det skal faen ikke være meg.

tryvann..skjerpings, det går ikke ann å skylde på dårlige snø forhold etc.. foer dere har allerede kunder i bakken..