det funka ikke når jeg skulle gjøre det.....fordi når jeg trykka på flere knapper samtidig så går det ikke ann å trykke på flere enn fire knapper, altså, så kan jeg ikke spinne og grabe, viss jeg skal trykke f.eks c og v for å gjøre ett tricks, og det er jo mye enklere å gjøre det sånn at du kun trenger å trykke på ett knapp istedet for to?? ikke sant??