Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Burton "the white collection" snowboard savnet!!
#9052 31/01/2008 6:47 PM
krhg Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hvis du har sett ett burton snowboard? Det er fjorårets modell av Shaun White brettet. Det er mørkt oppå, kun med en tegning på midten. Under er det hvitt og lys brunt. 154 cm med costom binninger (sorte, brune og gull). Det ble stjålet fra meg på norefjell den 20. januar. Hvis noen har sett det billig til salgs eller liggende å slenge et sted, så fortell meg! Brettet er forholdsvis nytt, kun kjørt 5 turer med det. Kjøpte det på vårsalget i fjor, alle sparepenga gikk... Tusen takk for hjelp!

Re: Burton "the white collection" snowboard savnet!!
krhg #9053 31/01/2008 6:59 PM
Entusiast
Entusiast

Det der suger skikkelig balle. Folk som stjeler utstyr fortjener svært mye som absolutt ikke egner seg svart på hvitt.

Ikke sett det, men neste gang er det lurt å plastre hele toppen med klistremerker av forskjellig sort. Gjør tyvene mindre interesserte, og i tillegg er det lurt å legge det litt skjult, gjerne under noen ski eller noe.

Lykke til, håper du finner det!

Suger!
krhg #9054 31/01/2008 7:38 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat arilderbest2:Det der suger skikkelig balle. Folk som stjeler utstyr fortjener svært mye som absolutt ikke egner seg svart på hvitt.Ikke sett det, men neste gang er det lurt å plastre hele toppen med klistremerker av forskjellig sort. Gjør tyvene mindre interesserte, og i tillegg er det lurt å legge det litt skjult, gjerne under noen ski eller noe.Lykke til, håper du finner det!

Ja, folk som stjeler andres utstyr suger seriøst KU...ja, dere får gjette resten!

En passende straff for ski/brettyver ville vært å sendt de ned Olympiabakken på Kvitfjell spent fast nakne til et Skeleton-brett (Skeleton = aking i bobbane liggende ned mot bakken med hodet først i fartsretningen) uten beskyttelsesutstyr...

Hvis man ikke har kjørt ned Olympiabakken...vel, la oss si det sånn at den er LITT bratt...

:razz

fattig å stjele ass!!
krhg #9055 01/02/2008 7:41 AM
Avhengig
Avhengig

sinnsykt surt da...

jeg ble frastjåle googl'sa en gang...surt nok det liksom..

håper du finner det igjen..(tør du røpe prisen?)

Re: Burton "the white collection" snowboard savnet!!
krhg #9056 01/02/2008 7:59 AM
Medlem
Medlem

Det var skikkelig dritt, håper du får igjen brettet ditt.

Jeg har kjøpt meg to billige Bacoda skilåser som alltid er med, en til meg og en til kompiser. Vi har vanlige ski for en FriFlyt-bruker, dvs breie og fæle, sjansen for at de skal bli tatt er ikke så veldig høy, men med lås er den enda mindre. Vi kjerver sammen en tre-fire ski, sånn for sikkerhets skyld. Billig forsikring for dyrt utstyr.