Rødde fhs
|
More than words
|
OP
More than words
Lurer på om det er noen som har gått på freestyle/freeride linjen på Rødde Folkehøyskole, som har noen erfaringer å dele. Både positive og negative.. Lurer spesielt på hvor mye ski det er om vintern, og om man merker mye til at det er en kristen skole? Ja, idet hele tatt hadde det vært fett med litt info om livet og linja der..
|
|
|
 noen?
|
More than words
|
OP
More than words
har selv søkt der og vil gjerne høre fra noen som har gått der tidligere.. anyone?
|
|
|
 rødde fhs
|
More than words
|
OP
More than words
går på ff linja på rødde i år og har bare positive tilbakemeldinger å komme med.. tror ingen andre folkehøgskoler kan tilby like mye skikjøring som rødde.. To dager i uka i vassfjellet + det du selv måtte ønske av kveldskjøring og kjøring i helger. 2*1 uke i åre og 1uke i oppdal + toppturer og div.. Egen "park" rett på utsiden av skolen, der du kan sveise egene rails.. Føler ikke at skolen er spess kristen, kan selfølgelig engasjere deg om du vil, men jeg gidder ikke.. I allefall ingen som kommer å prakker på deg noe..
|
|
|
 eheeey!
|
More than words
|
OP
More than words
har nettopp fått svar fra rødde.. kom inn! selv er ikke på noen måte kristen, men elsker å kjøre ski.. dette høres jo goodie ut.. hva med nivået på folka som går der nå? alt fra rookies til pros eller? og lærerne og slikt, errem good?
|
|
|
 Jeg også!
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg også har kommet inn på FF linja på Rødde til året.. Gleder meg noe helt sykt! Mallapalla: Add meg på msn eller send en mail eller noe a, hvis vi skal bli klassekamerater til året mener jeg...
|
|
|
 jejeje
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
|
|
|
 Aiiit!
|
More than words
|
OP
More than words
Jeg og kom inn!! HURRAHURRA!
|
|
|
 Me 2!
|
More than words
|
OP
More than words
Har også kommet inn! Gleder meg noe sinnsykt.... Sendmeg gjerne en mail... kommer tross alt i samme klasse neste år.' Snakkes`=)
|
|
|
 til noen som går på rødde atm..
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 lurer jeg også på..
|
More than words
|
OP
More than words
nivået? er folka som går der flinke.. er lærerne flinke.. er det godt miljø.. er turene artige.. osv..
|
|
|
 juhuuu
|
More than words
|
OP
More than words
har snakket med noen som går er o år! nivået er ganske spredt.. må ikk evære dritgod for å gå der, og det er utfordringer selv om man er flink'! tror de stor koser seg! høres veldig gøy ut ihvertfall!
|
|
|
 juhuuu
|
More than words
|
OP
More than words
har snakket med noen som går er o år! nivået er ganske spredt.. må ikk evære dritgod for å gå der, og det er utfordringer selv om man er flink'! tror de stor koser seg! høres veldig gøy ut ihvertfall!
|
|
|
|
|
|
 mer om nivå...
|
More than words
|
OP
More than words
jeg vurderer også å søke meg til rødde neste år, og synes det virker som en jævlig fet linje. men jeg lurer på hva man burde ha av hoppe-ferdigheter og sånn før man begynner, og om man lett blri hengende etter hvis man er rimelig fersk i forhold til hopping, jibbing og railing osv... hvordan har nivået vært på de som har gått der tidligere, nå og når de har begynt?
|
|
|
 nivå svar
|
More than words
|
OP
More than words
Har sett div bilder fra de som går der iår. og Nivået ser veldig forskjellig ut.. Noen virker okey, mens andre virker ganske dårlige. Gjør jo selvfølgelig ikke noe om man er fersk i gamet, det er jo ikke noe talentfabrikk vi skal gå på. Det er for å ha det gøy, og for å kune kjøre MYE ski og brett. i tillegg tipper jeg at alle kommer til å bli sykt mye bedre på ski etter året på rødde. Ang å søke nå så vil ihvertfall jeg tro at man er i seneste laget, men for all del, det er bare å prøve.. Vet ihvertfall om 5-6 som er kommet inn av 15-20 studieplasser alt så.
|
|
|
 søknadsfrist
|
More than words
|
OP
More than words
tror desverre det er for sent å søke.. toget har nok gått fori i år..
|
|
|
 aldri for sent..
|
Fersking
|
Fersking
ikke for sent å søke.. ingen frist, det er bare det at de begynner inntaket 1.februar.. mendet er jo ikke sikkert det er flere plasser da..
|
|
|
 Til dere so har kommet inn!
|
Fersking
|
Fersking
Hvor lang tid tok det fra dere fikk svar om at søknaden er ferdigbehandlet til dere fikk det endelige svaret? Reiser sørover i overmorgen så hadde vert greit å vite om det er noen form for svarfrist på å godta plassen
|
|
|
 ang svar på søknad
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jeg sendte søknaden min på en tirsdag, og fikk svar på at jeg var kommet inn lørdagen i samme uke. Da var det ca 2 ukers svarfrist på å svare om jeg ville ha plassen eller ikke. Tipper alle plassene er tatt allerede, men det er jo selvfølgelig bare å søke.
|
|
|
|
|
|
 Yey!!
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Kom inn jeg også! Kiler i magen bare jeg tenker på det! Da sees vi til høsten da!
|
|
|
 Funky..
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
|
|
|
|