Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rome Slash/Artifact
#9027 12/02/2008 6:13 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Er det noen her som har prøvd Rome Slash? Lurer på hvordan det er i forhold til Artifact. Vil helst ha en ren parkplate som er så myk som mulig. Men på den butikken jeg skulle kjøpe var de utsolgt for Artifact, så jeg ble tilbudt Slash. Det jeg er mest nyskjerrig på er nok hvor myk den er. Er superkeen på ei supermyk plate (:Takker stort for alle svar smile

Re: Rome Slash/Artifact
boarderbatman #9028 12/02/2008 9:03 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Nå kjører ikke jeg brett, så jeg har nok ikke så særlig peil.Men har hørt mye bra om Capita brettene, og gutta på 50-50.no selger de til en billig penge nå!Tilbudet ser ut til å gjelde samtlige brett, kanskje verdt å ta en titt der wink

---
boarderbatman #9029 13/02/2008 8:43 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

kjøp artifact på www.buysnow.com de har sinnsykt bra pris nå.. 279$ tror jeg.

boarderbatman #9030 25/02/2008 4:08 PM
Fersking
Fersking

Ikke Capita!! Dåårligste kvaliteten du får, en kamerat kjøpte Capita stairmaster, etter en uke var det øverste plastikklaget i ferd med å dette av. Han fikk heldigvis byttet det inn, men nei da det samme skjedde igjen. Vil du ha et kjempealternativ til Artifact bør du gå for Forum Youngblood

boarderbatman #9031 25/02/2008 5:43 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat WakErik:Ikke Capita!! Dåårligste kvaliteten du får, en kamerat kjøpte Capita stairmaster, etter en uke var det øverste plastikklaget i ferd med å dette av. Han fikk heldigvis byttet det inn, men nei da det samme skjedde igjen. Vil du ha et kjempealternativ til Artifact bør du gå for Forum Youngblood

Capita hadde et problem med Stairmasterne, og limet som ble brukt til å holde fast topplaget var feilblandet. Capita er kjempebra, favorittbrettene mine til park.

Forøvrig er Slash en bredere variant av Agent, som er en litt stivere parkplate. Enkel å presse da. Hadde en tidligere i sesongen(Agent) som jeg solgte, fordi jeg skulle hatt en stivere all mountainplate.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå