hei jeg er en gutt som er ute etter skibriller til park kjøring.er det noen som hvet vhor jeg kan få tak i billige oakley wisdom eller a-frame???? helt fra 600 til 800
assa hvis du skal ha googles til den prisen, tror jeg du må se lenge etter oakely, det er ikke så billig skal du ha den et bra par må du punge ut med en ca 1300-1500, vet dte er dyrt med da har du noen briller som holder lenge=)
a-frame koster "bare" 600-800,- sist gang jeg sjekket. kjøpt en linse som takler mørket bra(hi int. blue/klart glass), hvis du kjører mye park så kjører du sikkert endel på kvelden?Wisdoms finner du neppe til den prisen
blir nok som sagt over her vanskelig å få tak i Oakley briller til den prisen, kanskje du kan få a-fram`en til den prisen. Med Wisdom må du nok ut med mye mer for... Men, det er vel verdt prisen likevel... det er jo oakley..
Det finnes ikke oakley briller til den prisen, men det finnes andre briller som anon, de er forresten drit råe, det er det TJ schiller og eric pollard bruker...
Anon briller er fete ja.Jeg fikk mine a-frames til 700,- kr på Sursentrum i Stavanger men dette var med 30% rabatt. Kjøper du alle slike ting på sommeren er det lettere å få rabatt på varene, ikke det at det hjelper deg noe nå