Jeg vil gjerne på i gang en diskusjon på hvilken som er norges feteste park!! Vær saklig og kom med begrunnelser så kan dette bli et sted man kan finne nye steder å jibbe på..
Halla allesammen, jeg synes ikke sånne parker som trysil, hafjell osv er de beste jeg, det er en palk jeg liker spessielt å den heter varingskollen, en masse box-rail, 2 jibber boxer, en del mellom big jumps osv, ta dere en tur. Skjempe forhold
det er en god grunn til at det er mye folk i hafjell..
men
hvis man skal kjøre park som denne forum greia her handler om.. og man ikke gidder å vente i hundre år i kø så kan man bare ta kjus heisen.. der er det nesten ikke kø
men til saken... det er en del folk i kjus heisen også av typen portkjørere...:( men tar ikke så altfor lang tid vis du presser tilbake alle de frekke slalomkjørerne som sniker...:D
Var i Hafjell for et par uker siden.. var digg der.. var i trysil for en uke siden.. det var det sinnsykt digg... skal til Varings om to uker.. gleder meg til det ass!!! men er det noen som har prøvd parken i Oppdal, den Daniel Franck har designa? eller Vassfjellet? skal dit om en uke..
Parken i Trysil er jo sykt mye større enn den i Hafjell da..får maks 4-5 hopp på et run, men så er jo alle hoppene sykt smuuude da, unntatt i dag for det var isete og ikke preppa..
jeg legger meg inn i rekka og sier hafjell.. sykt bra park, var der for et par uker siden. helt rått! har hørt at de har en wallride under produksjon der også. helt klart best. har ikke vært i trysil som mange skryter av, men tviler på at det er bedre enn hafjell.. varingskollen er også veldig bra.. tryvann har blitt utrolig mye bedre det siste året, men langt fra hafjell-kvalitet
Trysil er vel ikke såå stor.. tror jeg.. Vet ikke om jeg har vært i den "nye" hafjellparken.. var der for vel to/tre uker siden.. men det var digg der ass.. likte hoppa.. fun-box aktig greier.. fikk bra med luft..