Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nytt brett
#8933 12/03/2008 9:16 PM
GreVeen Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Ja, nå begynner sessongen å slutte snart. Men tenkte siden kursen er så lav på dollarn så skulle jeg kjøpe et nytt brett nå.

Har noen spørsmål:

1) Kan man bruke andre bindinger på burton brett?

2) Kan noen si hva slags sko størelser som passer i de forskjellige bindingene. ( Large, Medium og Small)

3) Kan noen si noen skikkelig bra burton park brett, Til hopp ( at de er lette/ lett å spinne med)Og til rails

Er villig til å bruke ca 3000 - 3500kr for et brett. Billigere i USA uansett smile

Har hatt samme burton brett i mange år, og har ikke følgt med på nye brett. Så fint hvis noen kunne hjelpe meg

Burtonbrett
GreVeen #8934 17/03/2008 10:33 AM
Fersking
Fersking

Nei, du kan ikke montere andre enn burtonbinninger på burtonbrett. Festene passer ikke.

str. 41-43 = M, 43 + = L. Mindre sko enn 41 må ha S.

Jeg kjører et the white collection brett, og er veldig fornøyd med det. Men jeg vet ikke hva det vil koste deg, i norske butikker er det prisa til rundt seks lapper. Men brettet er smalt, nesten så jeg føler min sko (str 43) er litt store.

Hadde vært arti å vite hva du fikk brettet ditt for i statene, uansett hvilket du velger:)

...
GreVeen #8935 19/03/2008 10:57 AM
Fersking
Fersking

Man kan bruke andre bindinger enn Burton bindinger på burton brett. Drake f.eks. De fleste butikker i Norge har Halv pris nå, så det er billigere i Norge for øyeblikket + at du får det med en gang.