|
 Hvor er det med ryktet om Stryn, stemmer det?
|
Fersking
|
OP
Fersking
Jeg har hørt noenting om at Stryn sommerski skulle heve sine priser med opp til 20%, og stenge den øvre street parken, altså den man kommer til via den øvre heisen. Vet noen om dette stemmer? Hadde vært bra o vite...
|
|
|
 Re: Hvor er det med ryktet om Stryn, stemmer det?
|
Ivrig
|
Ivrig
Eierene har etter det jeg har lest uttrykt usikkerhet. Om dette er en test på reaksjoner eller om de virkelig mener nedlegging av toppheisen vet ikke jeg. Legger de ned både toppheisen og endrer campingen tror jeg de ødelegger en kultur som får negative økonomiske konsekvenser for dem selv.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Om de legger om campingstrukturen/profilen kan de ta løpefart inn i en vegg for min del. Går jo alltids an å tusle rundt i området der, oppover breen osv, men dreper de campingen kommer jeg til å bli forbannet. Mektig sådan.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat arilderbest2:Om de legger om campingstrukturen/profilen kan de ta løpefart inn i en vegg for min del. Går jo alltids an å tusle rundt i området der, oppover breen osv, men dreper de campingen kommer jeg til å bli forbannet. Mektig sådan. Les: markedsføring? Folven er i en klasse for seg og det blir nok en tur enten det er heis eller ikke. Kommer dog ikke til å kjøpe noe heiskort om heisen ligger på en låve.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Best for deg, Åsmund.Er det sivil ulydighet å drikke tre liter rødvin på trass om stedet blir omgjort til familiecamping?
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Høres mer ut som et rop om fyllesyke.
|
|
|
|
|
|
 kan det avhenge på dårligt vær,eller?
|
Fersking
|
OP
Fersking
http://www.freeride.se/forum/thread.php?t=45857Mer om saken^. På tall om vær skrev noen;"var ska man åka då med tanka på att när jag var där för 2 år sen inte fanns nån snö under sittliften."
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
I fjor begynte det å bli lite snø under stolheisen fra St. Hans og utover, og i fjor var mye snø der.
|
|
|
 snø
|
Medlem
|
Medlem
5 juli 2006 kjørte jeg der. Da var det knapt noe snø i nederste del av anlegget. Uten toppheisen fjernes jo grunnlaget for å drive sommerskianlegg, spør du meg.
|
|
|
|
|
|