Massevis av flinke jenter i bakkene om dagen.Av de svært populære kan man jo nevne Grete Eliassen som har hatt griseflaks.Og i siste nummer av Friflyt ble jo hun som går på NTG eksponert (sorry at jeg ikke husker hva du heter, snakket jo med deg og greier).
Har også sett en del jenter "dra på" både i parken og i bakkene nå i det siste.Bra trend synes nå jeg.
Hva mener du med at Grete har hatt griseflaks? pr. dags dato er det bare Sarah Burke som kan vise samme skills som Grete! du vinner ikke USopen 2år på rad og x-games på flaks........... såpass skjønner vel du å?
Dette blir temmelig off-topic.Men hun var heldig og fikk muligheter oss vanlige "dødelige" bare kan drømme om veldig tidlig osv. Det kan du ikke nekte for. PM om du vil diskutere videre eller noe.
Det er Utrolig mange gode Jenter som virkelig *Drar på i bakken*!!!! Det er skummelt å se på men også rått!! At de gjør det de gjør!!!:D De er sinnsyke som f.eks Grete Eliasen!!! Hun gjør det hun er god til!!!!
jeay.grete e jo konge da:D men alle bør huska på at ting som me ser på film e ikke lika lett i virkeligheten!å viss dåkke føst ska prøva,skaff dåkken hjelm å ryggplata. Å pudder jenter komme nåkk, kan jo bare komma å se på RFC hehe..
Finnes få pudder-jenter også... men det er nok flere av oss enn du aner.. og en vakker dag kommer vi nok til å få like mye oppmerksomnhet som fotball-gutta på tv, bare vent.... :p
fins vel noen jenter tror jeg..... selv hoppa jeg på bigger`n i Hemsedal i påska... drit i innlegget over meg, det er jeg som har skrivd det og, men den funka ikke lenger.....