har hatt public enemy siden starten av denne seongen, og den ene skien brakk i går. nå vurderer jeg fujative, men er litt usikker på kvaliteten.. jeg veier 65 kg og er 180 høy.. vil skiene bli ødelagt med en gang, siden det er skumgummikjerne??
Uten at jeg veit hvilken type stunts du berdriver, så fungerer de fint for de fleste.. De er deilig myke i begge ender.. Mulig de knekker bittelitt lettere pga. skumgummikjernen, men regel 1 er jo da og drite i å kjøre skituppene rett ned i landinga etter et hopp på bigjump'en.. at skiene knekker er som regel uflaks mer enn noe annet.. kjøp deg skiene gutt! ta en titt i noen skitester også.. her på friflyt f.eks.
jeg veier 79 kg og er 170 høy og har kjørt denne sessongen på fujative, og er strålende fornøyd. Har hatt null problemer med de. Og til prisen får du gode ski for lite penger.
Syns skien blir litt vinglete jeg... men den er god, skal du hoppe på store hopp med stor fart ville jeg valgt noe mer stødig. men detta er hva jeg syns da, spør om å få låne dem av noen du kjenner eller no sånt får å teste dem først