god day. eg har planer om å lage en fresh park i bergen. lage den om sommeren slik at den er klar til vineren liksom :-)har søkt om tilatelse til kommunen og greier: innvilget.. nokken som har noen forslag til nokke fresht innhold??
er med å på å arbeide med hopp og rails... fått noen pengestøtte fra komunene eller..? hadde vært en ide det da.:! kunne brukt pengene på rails... vist ingen er god på å sveise da... gi bedskjed når vi kan begynne da..!
har vært en god del snø her i år da..! har jo hatt noen pudderdager her da..! er det så mye snø til neste år kan vi få godt over 30 snødager..! den første snøen falt 12.11 i år... dette kommer til å bli bra
jeg bor rett med montana, vi pleier å bygge noen små hopp der om vinteren. Hadde vært kult med en park ja......Men HVOR på montana? Bortover mot sykkelløypen?
fått noe svar fra frifrond..? burde vel gå an å søke litt penger fra komunene... kanksje fått lånt oss en mini gravemaskin... kan jo sende de en mail...
Her ville jeg satt opp ett stort utvalg med rails av forskjellig vanskelighetsgrader.. F.eks Battleship, c-bokser, kinkrailer, rainbows osv.For ein slik park ville rails hvertfall vært optimalt!!!btw. når står denne freshe parken ferdi??=)
Er glatt med på å jobbe dugnad mange timer på parken....blir drit fett.... har faktisk tenkt tanken selv, men ikke hatt ressurser.... det blir uber fett..... skal der lage en form for trekk og eller blir det litt heavy gjerne?
har tenkt litt på det, men tviler litt på om det lar seg gjøre. tror vi først prøver å lage en fresh park, og etterpå får vi se om trekk blir noe av. tenkte litt på å bruke en bilmotor, og slå et tau rundt akslingen eller hva det heter...
må søke om minst 60 000 om parken skal bli bra... en 8 m battleshipbox koster jo 23000,- og en 11 m koster 30000,- syke priser...! hadde vært fett med en funbox da... er ikke så dyre heller... 18000 for en 6 m lang en....
trokke du må stille for høye krav til denne parken. 60000 er nok litt mye. tror at vi må gjøre det beste ut av ting og lage mange selv og håpe på så mange pemger som mulig...
det må no være mulig å lage en tegning av forskjellige rails og levere det til en snill far som er flink å sveise.... men i tilfelle noen lurer er jeg med å jobbe dugnad så bare kryss meg av på listen....
eg kjenner en som sveiser nesten gratis. faren til en kompis.. tror det er litt mer realistisk enn 60000:-)det blir nok bra dette vis bare folk jobber...