Jeg var litt nysgjerrig her, lurte litt på hva deres oppnåelige skimål er.. plasseringer, sponsorer, triks? osv osv...Men vi snakker realistisk her da...
900 til neste år og med mye trening på trampoen i sommer skal det utføres og det er oppnåelig, kanskje i påsken ettersom det er litt chillere å tryne....
mitt største mål er å få til en drit digg sw 10'er med mute eller noe annen grab i en stor konkurranse.. delvis det å få noen sponsorer og bli litt kjent er digg.. men å vite at man kan mye på ski, og at man har kontroll er dritt digg! Skal prøve å ha god kontroll på alt jeg gjør!
....style opp trixa jeg kan! (180-900) starta i år å klarte å sette cork 5 liu kang ell no sånt!! skal sette cork 7 på fonna i sommer!! ellers er målet å komme inn på ntg neste år! (GÅR I 9`ende) må lære no mer en switch 5 oxo.....
Ja det lønner seg i aller høyeste grad å prøve på store hopp.. dro sw 10 på en 15 flat booter.. det så ut som jeg prøvde å ta av... helikopterstilen holdt til 20 fra alle dommere....
Han laget også også ett strykebrett med hjul på, altså ett megastort skateboard. han dro 360flip indy ned en 20trinns trapp som 85åring. han er virkelig sprø som en kjeks!
den var fin, internasjonalt selskap! Liker den, er vel delvis med.. bare at det trengs så jævla mye gøts for å tør å hoppe på de hoppa man må hoppe på da :p
Men når Matchstick eller push film eller noe lignende står med 3 videokamera og 2 fotografer, så gøtser du litt ekstra... Veien dit er kanskje det verste..!
som jibbie_martin sier; å leve av ski...det er drømmen over alle drømmer..men det blir vel til at eg i en alder av 30 må dra med kona og mine sju barn med på ski rundt i lysløypa....tragisk..