I hele vinter har jeg irritert meg over kanskje parkene sine værste fiender. Han keesen nevnte noe om danskevoldgrav, selv om det ikke var av den mest serriøse typen måtte jeg bare få dette ut.UNGER som ploger opp hopp, og som ploger rett ut i ei landing evt kjører rett inn i en setup mens du alt er syka opp og i vei på ditt livs triks er det VÆRSTE JEG VET!I hele vinter har unger ødelagt for meg.Da jeg skulle øve switch 7 i påska brukte jeg 12 forsøk på å komme meg inn til kickern.. og da jeg først gjorde det kom en unge å suste rett forbi kickern og tværs over landinga!En gang gikk det nesten helt galt.Da er vi over på det største problemet; Nemlig mødre og fedre som tar med barna sine i terrengparken for å cruise og ødelegge for oss som er syka opp, og prøve å være serriøs!En boarder kom i full fart over en 16 m booter da han ser mor og barn som kjører jævel-breie slalomsvinger i landinga. enda de viste at det stod 30 stk på toppen lissm!Boarderen sneia hodet til kidden og mora holdt på å fikk hjertestans. Og værste av alt var at hun kjefta på ungen! Og ikke minst boarderen.Fy fader jeg blir så lei.Det må skje et dødsfall før eller siden før noen skal skjønne alvoret i dette.Men folk tenker vel at det aldri skjer de!Noen som har opplevd det samme?

Men uansett.. Gjett om jeg skal inn i en slalomtrening å trippe mellom portene mens en prøver å sette ny pers ! Evt berøre mål føleren mens løperen er midt i løypa.

God Sommer!