Rundt omkring i hele verden finnes det jo vanvittig mange gode fotografer og alle har sitt spesialfelt. Det jeg skal frem til her er at det er ikke en fotograf som er den beste, en vil alltid være bedre enn den andre i ett eller annet felt innenfor fotografi, så en "ranking" av fotografer ellehvem den beste er blir litt feil synes nå jeg. Men det finnes utrolig mange flinke fotografer spesielt i Norge, bare se på Espen Lystad og Endre Løvaas og ikke minst Frode Sandbech er helt rå, men alle de har sine spesialfelt, selv om det bare er bittesmå forskjeller så har det uttelling.Til raa: En vidvinkellinse er en linse akkurat som alle andre linser, funksjonen dens er å få ting til å virke lenger unna. Det jeg tror du mener blir rart med bilder og film som er tatt med vidvinkel er at på de fleste skate filmene jeg har sett så har de brukt sånn solskjerm foran linsa slik at det det blir en sirkelforma kant rundt bildet og da ser bildet helt rart ut, men det er helt nødvendig da man filmer ting som skateboard som forflytter seg hele tida og da kan komme mellom sola og kameraet. Da er det man får bruk for sånn solskjerm...;) Litt uklart men litt vanskelig og forklare Fred ut >